Majja skal bli mamma <3

Majja83

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
6 lange måneder med prøving har endelig gitt resultat. 4+4 dager gravid i dag :)

Det har ikke akkurat gått opp for meg at jeg er gravid. Men nyter foreløbig å være litt uvell og kjenner på at det er noe som skjer i magen. For det stikker og klyper nedi der innimellom, kjennes ut som noe vokser ;)
 
Gratulerer :) spennende tider, dette ;)
Er det deres første?
 
Gratulerer så mye! [emoji173]
 
Takker så mye for gratulasjoner! Er min første og mannens andre. Har vert mye turbulens med mor til bonusen, så mannen føler nesten han først nå skal bli pappa på ordentlig.

Vi gler oss uansett veldig mye, og ser fram til å fortelle småen at han skal bli storebror [emoji170]
 
5+0 i dag [emoji122][emoji122]
Akk så sent det går! Sliter med å ikke si noe til de rundt meg. Blir fort misstenksomt når jeg ikke drikker verken alkohol eller kaffe.

TUL om 9 dager. Håper å få vite at det er liv inni der, og helst bare en baby [emoji14] Kjenner at det foregår ting inni der vertfall [emoji177]
 
29771721afb1742f2dd129469b1b944f.jpg


Liker ikke den magen helt, men den er nå en gang slik. Håper den blir større om litt.
 
5+2 Det går sååå seeeent!
Lite symptom igrunn, bortsett fra tretthet og luktesansen. Kjenner mindre i magen nå. Håper ikke det betyr noe galt. En uke til TUL. Og så skal jeg ta ny digital test så snart jeg får tak i, håper den viser 3+ [emoji178]
 
16fa37618bfd1a57d73dace471ab7f11.jpg


3+ på testen i kveld. Da går det vertfall fremover. Er spent på om det bor en eller to inni der [emoji5]

Jeg måtte også sjekke at det gikk oppover på de testene, he he. Så både 1-2, 2-3 og 3+ ☺ men nå har jeg heldigvis ikke bie behov for å teste mer.
 
Vanvittig slitsom dag på jobb! Og har sovet skikkelige dårlig siste nettene. Priser meg så lykkelig for at kvalmen ikke har satt inn på dagtid, for i dag hadde det ikke vert rom for slikt.

Sliter med å sove på annet vis enn på magen, men det er vondt pga ømme bryst.
Kjenner jeg blir kvalm av å trene eller når jeg blir stressa, og når jeg ikke har spist på en stund.

Litt sutrete i dag, men det er snart helg og kviletid! (Selv om jeg sikkert må jobbe i helga...) [emoji5]
 
Sovna på sofaen i kveld, kan ikke huske sist jeg sov på dagtid. Er nok litt sliten ja... [emoji14] Temperamentet er heller ikke det beste, selv om i dag ikke er den værste dagen. Luktesansen derimot er til å få fnatt av. Kjenner ALT! Når en bor på gård og har barn og dyr i hus er det ikke bare bare å kjenne på alle duftene. Mannen er heldigvis begynt å vise hensyn, etter en liten eksplosjon fra min side i går [emoji85][emoji87]
 
Back
Topp