Maja's hemmelige venn

LilleBall

Forumet er livet
Jeg har fått pakke fra deg idag!! [:)] Mamma har såååå lyst til og åpne den, men det sto ikke før julaften så da må hun vente.. hihi.. [:)] Mamma lurer også veldig på hvem du er, hun har en misstanke, men er ikke heeeeelt sikker [8D]

Og til vennen vi skal kjøpe til:

Ikke bli fortvila over at du ikke har fått enda, men mamma har ikke fått sent den før i morgen. Det har jo vært så masse disse to ukene, men i morgen skal den avgårde [:)]

*klemmer til begge*

*dytter* [:)]

Jeg håper den skyldine melder seg [:D][;)]

Veeel, jeg tror hun er 22år (?), blei sammen med en via internett, har en nydelig sønn og de har også en del dyr [:)]

Riktig? [:D][;)]

ORIGINAL: RitaCecilie

Veeel, jeg tror hun er 22år (?), blei sammen med en via internett, har en nydelig sønn og de har også en del dyr [:)]

Riktig? [:D][;)]

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI...skikkelig innertier det[;)]

Så jeg hadde riktig? [:D][:D]

Gleder meg til og åpne pakken!! Er så lenge ti julaften [:'(][:D]

Er jo opp til deg å åpne den når du vil...men er litt mer spennende å måtte vente til julaften[;)] Kommer til å klø i fingrene mine når jeg får gave fra min hemmelige venn[8D] Har allerede en del julegaver her som samboer har måttet gjemme vekk ellers hadde de vært åpnet for lenge siden[;)]

Ja, herreman!! Må gjemme vekk gaven snart ellers kommer jeg til og åpne den jeg altså [:D][;)]

Back
Topp