Majalis

Dytter på denne:)

-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Dytter en gang til:)

Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Dytter;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Håper alt er bra! :)

Heisann!
Beklager dårlig med oppdateringer!
Vi er utskrevet og alt er bra:) Vært på første time hos helsesøster og hun var fornøyd med vektøkningen hans. Veide 2740g tirsdag i forrige uke så jeg er spent på hva han veier til uka :)

Vi har flyttet inn i nye huset, men vi har ikke fått Internett eller tv-kanaler enda, hehe. Litt annet å styre med om dagen ;)

Alt bra med alle andre?

Heisann!
Beklager dårlig med oppdateringer!
Vi er utskrevet og alt er bra:) Vært på første time hos helsesøster og hun var fornøyd med vektøkningen hans. Veide 2740g tirsdag i forrige uke så jeg er spent på hva han veier til uka :)

Vi har flyttet inn i nye huset, men vi har ikke fått Internett eller tv-kanaler enda, hehe. Litt annet å styre med om dagen ;)

Alt bra med alle andre?
Så fint å høre fra deg:)

Så bra at vektøkningen er fin:)
Må være deilig å ha flyttet inn i nytt hus:)

Her er alt fin, men ungen vil jo aldri ut.. så nå er jeg lei:p

Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Så godt å høre :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Så bra alt står fint til med dere ❤

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Så godt å høre at dere har kommet dere hjem og at den lille vokser seg større :)
Veldig forståelig at det er nok å gjøre med flytting og en liten en i tillegg. Håper dere koser dere hver dag!
Her på forumet ser det ut til at mange har fått møtt sine små mens resten av oss begynner å bli utålmodige ;)

Så fint å høre fra deg:)

Så bra at vektøkningen er fin:)
Må være deilig å ha flyttet inn i nytt hus:)

Her er alt fin, men ungen vil jo aldri ut.. så nå er jeg lei:p

Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Det skjønner jeg godt!
Blir din tur snart :) :)

Så godt å høre at dere har kommet dere hjem og at den lille vokser seg større :)
Veldig forståelig at det er nok å gjøre med flytting og en liten en i tillegg. Håper dere koser dere hver dag!
Her på forumet ser det ut til at mange har fått møtt sine små mens resten av oss begynner å bli utålmodige ;)

Ja, det er mer enn nok å gjøre om dagen:) Ikke nok med at vi har fått baby, men også en anelse prematur en. Vi pusser opp huset mens vi bor her(begynner å bli ferdige i "hovedetasjen"). Besøk strømmer på så vi har satt litt behrensning og da blir folk litt sure... flere som opplever det?

Så er vi og veier en gang i uka(denne uka glemte vi...)!

Hatt ett økedøgn nå. Han spiste 50-60ml hver 3.time da vi kom fra sykehuset. Deretter spist lite og ofte, men de siste dagene har han spist kanskje 8 måltider på 60-90ml i døgnet + vann. :)

Kan jeg spørre hvorfor du gir vann?? Jeg har også premature gutter (kom i uke 36),og vi holder også på med mating 8 ganger dagen-guttene mine ligger også på rundt 60-90 ml mme :) men jeg innbiller meg at de blir litt tørst av mme'en?? Pumper meg og gir det lille jeg får ut av morsmelken,og legger de til puppen så ofte de vil,men langt fra å få til amming enda.. Ok å gi vann altså? HS mente det kunne ta vekk sultfølelsen deres... Men disse guttene er så glupske at det tviler jeg litt på ;)

Termin 26.juli med guttene mine :)

Jeg fikk tips om det av HS, men det skal ikke erstatte måltidet. Da tar jeg fra han flaska...

Back
Topp