Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vi de eneste som er våken?![]()
Det er så gøy med nytt hus, og nytt kjøkkenDet kan se slik ut ja, heheVi skal snart en tur i vårt nye hus og ta noen mål til gardiner osv. Mannen og resten av familien skal begynne å rive kjøkken etc. i dag. Blir spennende! Håper på at vi blir ferdige i løpet av 14 dagers tid
![]()
Så braEg e våken eg e våken
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg har vært på skolen en times tid allerede, ingen lang lørdagsfrokost her nei...
Det er så gøy med nytt hus, og nytt kjøkkenkos deg masse og ikke gjør en ting, bare si hva andre skal gjøre
![]()
Så spennende!Det kan se slik ut ja, heheVi skal snart en tur i vårt nye hus og ta noen mål til gardiner osv. Mannen og resten av familien skal begynne å rive kjøkken etc. i dag. Blir spennende! Håper på at vi blir ferdige i løpet av 14 dagers tid
![]()
Så spennende!
Vi venter ennå på lånesøknad...
Husk å ikke slite deg ut nå da! Ta det med ro i helgen.![]()
Det må være en grei oppgaveFikk beskjed av mannen og brødre i går om at jeg kunne servere drikke, hehe
Leser du til eksamen?
Fikk beskjed av mannen og brødre i går om at jeg kunne servere drikke, hehe
Fikk beskjed av mannen og brødre i går om at jeg kunne servere drikke, hehe
Har dere amerikabesøk om dagen? I såfall, hvordan går det med deg som er ut og inn av sykehuset og har masse som skjer hele tiden?