majalis

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Er vi de eneste som er våken? :smiley-bounce013

Er vi de eneste som er våken? :smiley-bounce013

Det kan se slik ut ja, hehe ;) Vi skal snart en tur i vårt nye hus og ta noen mål til gardiner osv. Mannen og resten av familien skal begynne å rive kjøkken etc. i dag. Blir spennende! Håper på at vi blir ferdige i løpet av 14 dagers tid :)

Eg e våken eg e våken:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har vært på skolen en times tid allerede, ingen lang lørdagsfrokost her nei...

Det kan se slik ut ja, hehe ;) Vi skal snart en tur i vårt nye hus og ta noen mål til gardiner osv. Mannen og resten av familien skal begynne å rive kjøkken etc. i dag. Blir spennende! Håper på at vi blir ferdige i løpet av 14 dagers tid :)
Det er så gøy med nytt hus, og nytt kjøkken :) kos deg masse og ikke gjør en ting, bare si hva andre skal gjøre :p

Har vært så mye våken inatt jeg...
Intense kramper i leggen og foten.
Og tissetrengt.
Den lille har vært veldig aktiv inatt, tror hun er det hver natt, for hun våkner til liv hver kveld når jeg legger meg! Så er nok bevegelsene og presset som gjør at jeg må på do. Hi hi! :p

Ligget våken lenge på morgenen også, men håpet å få sove mer etter den våkne natten. Det går visst ikke. Får ta med storesøster ut i solen istedet! :)

Våken her jeg også ;)

Planen var å dra til Stavanger og Ikea og Megaflis, men nå ser det ut som vi ikke får lånt oss stor nok bil likevel.......
Får hoppe i dusjen snart og dra innom jobb og se om det er en varebil til meg der :)

Det er så gøy med nytt hus, og nytt kjøkken :) kos deg masse og ikke gjør en ting, bare si hva andre skal gjøre :p

Jeg er jo litt halvveis kontrollfreak - livredd for at jeg skal gå i fødsel og så begynner de å male og sette opp ting som jeg ikke vil ha, hehe... Men jeg skal ikke være med på noe riving eller slikt jeg altså - det blir bare å ta mål til gardiner, oppheng, kjøkkeninnredningen og sånt småtteri på meg :) Har heldigvis en snill svigerinne som skal være med å hjelpe meg så får guttene ta seg av det tunge arbeidet ;)

Så spennende! :)
Vi venter ennå på lånesøknad...
Husk å ikke slite deg ut nå da! Ta det med ro i helgen. :)

God morgen, skjønne damer! Her får jeg ei venninne på formiddagskaffi om en times tid, så jeg får hoppe gjennom dusjen. Ha en deilig lørdag, og la oss la mannfolka gjøre jobben for tida uansett om vi har rier eller ei ;-)

Fikk beskjed av mannen og brødre i går om at jeg kunne servere drikke, hehe

Du får passe på å stelle akkurat passe mye med dem - ikke skjem dem helt bort, men kanskje hjelpe dem med litt ordentlig mat, slik at de jobber bedre/lengre?

Ei venninne som var gravid da et vennepar skulle flytte kom med påsmurte rundstykker og boller - helt fantastisk, for vi hadde glemt å spise midt i bæringa ;-)

Hehe... Har lagd klar lunsj her som skal med:) fort gjort å glemme spisinga når man holder på!

Har dere amerikabesøk om dagen? I såfall, hvordan går det med deg som er ut og inn av sykehuset og har masse som skjer hele tiden?

Nei, de kommer ikke før dåpen... Vi dro i huset jeg og mannen for å begynne litt og så skulle vi hjem og spise lunsj med broren min og samboeren hans - da ble jeg overrasket med babyshower! Veldig hyggelig så det har blitt til at jeg har sittet halve dagen ute i sola og bare nytt gode kaker, selskap og slikt :)

De hadde tydeligvis planlagt masse, men så har det selvfølgelig blitt kræsj med alle innleggelsene mine, hehe. Men nå turte de ikke vente lenger ;)

Fikk time til kontroll på sykehuset 7.juni - fastlegen sa at det skulle hun ringe og klage på på mandag da hun mente det var alt for lenge til. Ellers går det i samme takt som før jeg ble utskrevet, men nå nevner jeg det sjeldent til noen for jeg fikk jo beskjed om å ta kontakt kun hvis det var vannavgang, blødning eller at det tok seg opp i smerter og intensitet. Men jeg overlever jeg altså! Blitt så spennende med huset nå som alt er revet innvendig ;)

Back
Topp