Majalis er i fødsel

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Nytt medlem av juli-babyene er på vei :)

Fikk mld i natt at vannet var gått kl 00:44.
Ny mld i dag morges kl 05:40, da hadde hun 4 cm åpning en time før det.

Masse masse lykke til snuppa! :)
Dette går bra skal du se ;)
Gleder meg til oppdatering :)

Krysser fingre og tær for at de får en god opplevelse i fødsel, de fortjener det!

Ennå et bevis på det ro er det som skal til. Etter innvilget ks har hun sikkert endelig fått ro i kropp og sjel og da skjer det saker og ting gitt!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Så spennende....
Og vi som snakka om hvor trege juli-babyene var...... Jeg tror nok ikke det allikevel. :)

Masse lykke til!

Here er mld jeg fikk i dag morges:

"Kommer ikke inn på bv. Er i fødsel... 4cm for en time siden. Gikk fort fra 2cm til 4cm da - ca 1,5t. Før det var det grusomt vondt og fikk lystgass så jeg var vel ikke helt meg selv når de satte epidural i natt. Nå prøver jeg å slappe av - mannen har sluppet "billig" unna og sovet siden jeg fikk epidural, hehe. Oppdaterer så lenge jeg klarer fram til baby er ute:)"

Så nå håper jeg bare at det går lekende lett for dem videre :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Krysser fingre og tær for at de får en god opplevelse i fødsel, de fortjener det!

Ennå et bevis på det ro er det som skal til. Etter innvilget ks har hun sikkert endelig fått ro i kropp og sjel og da skjer det saker og ting gitt!

Signerer denne! :)

Håper de får en fin fødselsopplevelse, og at alt går bra med mor og barn! Nå har de jammen meg fortjent å endelig få se hverandre, og kose seg masse! :)
Håper pappaen også har det bra!

Herlig med flere babyer underveis! Lykke til Majalis! :-)

Masse lykke til Majalis!! :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Dette blir en spennende dag!

Så flott at ting skjedde av seg selv, og at hun slapp å vente så lenge. Håper hun får en fin fødselsopplevelse, og at hun snart sitter og koser seg med babyen i armene, hvis hun ikke allerede gjør det. :)

Så flott at kroppen ordner opp selv. Masse lykke til til Majalis :)

Masse lykke til Majalis :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Lykke til Majalis!

Spennende, håper alt går bra og at de nå får en fin fødselsopplevelse :)

Back
Topp