Maja har funnet blæra mi!!

monicabebe

Forumet er livet
Det er helt sikkert at hun har finjustert sparkinga/dyttinga å blæra mi. Jeg kjenner en skarp smerte eller mer ubehag i blæra for hver gang hun dytter....helt syk følelse!!

Og jeg må jo selvagt enda oftere på do nå da....

Ikke greit, hehe!

Har fått inn noen fulltreffere her også, men det har heldigvis bare vært noen få ganger. Her har det blitt kjempegøy å tøye og bøye tror jeg, for plutselig står det en arm eller fot rett ut... lenge... Litt morsomt, og litt rart. Det er også et sted mozart sparker som gjør at jeg automatisk krøker meg sammen... som om jeg har fått meg "et spark i magen".. Gjør ikke spesielt vondt, så det må være et sted hvor jeg får en refleks-sammentrekning??

ORIGINAL: lenemor

Har fått inn noen fulltreffere her også, men det har heldigvis bare vært noen få ganger. Her har det blitt kjempegøy å tøye og bøye tror jeg, for plutselig står det en arm eller fot rett ut... lenge... Litt morsomt, og litt rart. Det er også et sted mozart sparker som gjør at jeg automatisk krøker meg sammen... som om jeg har fått meg "et spark i magen".. Gjør ikke spesielt vondt, så det må være et sted hvor jeg får en refleks-sammentrekning??

Mozart treffer sikkert noe refleksgreier ja...høres morsomt ut. Skulle likt å sett deg i det du krøker deg sammen, hehe

ORIGINAL: monicabebe
Mozart treffer sikkert noe refleksgreier ja...høres morsomt ut. Skulle likt å sett deg i det du krøker deg sammen, hehe

Det er helt sprøtt - og så skvetter jeg jo noe inmari når det skjer også! [8D]

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: monicabebe

Det er helt sprøtt - og så skvetter jeg jo noe inmari når det skjer også! [8D]

Etter konserten i går var lillebaby spinnvill. den sparka skikkelig hardt midt i magen min flere ganger, jeg skvatt avgårde bortetter brugata på vei hjem...

hos meg så har vi utviklet rutiner...

hver mårra når jeg våkner å prøver å ligge å dra meg 10 min. så bynner blære-kickboxinga[8D]

Back
Topp