Maistanke.......

Dorothy_1

Gift med forumet
Halloen.....
Hvordan begynnte dere og få mistanke om at dere var Gravide??????
Var det bare uteblitt mens???????
Jeg for min del fikk svette tokter, Brekninger av røyken, Og mensen symtomer uten at det var noen mens dær........ [:D]
 
Fikk mistanke allerede før mensen uteble jeg - veldig ømme pupper og 'rar' i kroppen morgen og kveld.
 
Fikk veldig ømme pupper jeg også.. Og da mensen uteble var vi ganske sikre på at det hadde skjedd noe [:D]
 
har ustabil syklus,så en uke for seint var ikke noe nytt,men jeg var trøtt å dårlig.å murringer i en hel uke...da begynte jeg å mistenke at noe var i gjæret..[:D]
 
Jeg visste det egentlig rett etter vi hadde hatt sex, siden det var uten noen form for prevansjon, og så vet jeg at jeg er EKSTREMT fruktbar.. Men jeg fikk jo bekrefta det når ikke mensen kom, og jeg tok graviditetstest!
 
jeg merket egentlig ingenting annet enn at mensen uteble. i etterkant så kommer jeg på hvor trøtt og sliten jeg var + alle dobesøkene...kom ikke på at det kunne være et tegn på bolle i ovnen,,[:D]
 
Vonde pupper, på en annen måte enn før mensen. Testen tok jeg dagen før forventet mens, slik jeg har gjort hver måned de to siste årene... gjett om jeg ble overrasket når det endelig var to streker!
 
menssmerter dagene etter EL å ømme bryster...
men venta i det lengste med å teste fordi jeg var redd for å få NEGATIV igjen...
men jaggu var den ikke positiv[:D][:D][:D]
 
Jeg testa to dager etter at tanta var venta. Da var den kjempe-positiv! Men så hadde jeg bange anelser en liten stund pga morgenkvalme, ømme bryster og ekstrem trøtthet. Dessuten følte jeg på en måte at det var no inni der, noe som stemte [;)]
 
her var det pga uteblitt mensen [:)] Er veldig regelmessig, men har gått over to ganger på 1,5 år, så var litt redd for å ta en test i tilfelle den skulle bli negativ..-men det ble den ikke [:D]
 
jeg hadde vært i sverige på ferie, det ble litt festing der, og jeg synes det var fryktlig rart at fyllesyken skulle henge igjen i over en uke.. det var altså ikke planlagt, men tok en test for sikkerhets skyld når jeg kom hjem, å den var positiv! en fin overaskelse, og den egentlige grunnen til kvalmen! [:)]
 
Back
Topp