Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det snør her også. Men det lander i det minste ikke som et hvitt dekke. Det er bare kaldt og surt.1.mai og det snør som bare det
Dytt på meg ogsåMen mai betyr også starten på årets dytt-konkurranse på jobb. Jeg må ha et snitt på 10.000 skritt pr dag fra nå til 11.juni..
Jeg har styret på hjemme i dag med klesvask og kjøkkenvask, bretting av klær og div forefallende men knapt vært ute av huset. 5300.
Det er en dårlig start på jo konkurransen, og planen for resten av dagen er jo å brette 42 slips av servietter. Ikke å gå en 50 min gåtur.
Men mai betyr også starten på årets dytt-konkurranse på jobb. Jeg må ha et snitt på 10.000 skritt pr dag fra nå til 11.juni..
Jeg har styret på hjemme i dag med klesvask og kjøkkenvask, bretting av klær og div forefallende men knapt vært ute av huset. 5300.
Det er en dårlig start på jo konkurransen, og planen for resten av dagen er jo å brette 42 slips av servietter. Ikke å gå en 50 min gåtur.
Ja vi ser at skolen slutter om 49 dager. Får vår del så slutter skolen om 44 dager.
Har søkt barna fri de 3 siste skoledager da vi fant billetter den 17 juni og de er boka.
Ikke lenge igjen til ferie nei. Vet ikke hvor mange dager det er igjen jeg her men vi tar ikke fri flr skolen er over så vi skal gå alle dagene hvertfall.Om 8 uker har jeg sommerferie. Knapt 7 til ungene har det. En del fridager i mai i tillegg. Dette går fort.
Vel. Drøyt 6000 første og drøyt 4000 andre dagen. Og knapt halvparten av de papir - slipsene er brettet.Hvordan er det gått nå, da?![]()
Jeg har planlagt tre fridager i mai faktisk. To nå før konf + 19. Mai.Nå
Ikke lenge igjen til ferie nei. Vet ikke hvor mange dager det er igjen jeg her men vi tar ikke fri flr skolen er over så vi skal gå alle dagene hvertfall.
Fått gått mer enn meg da? På de to første dagene har jeg et snitt på ca 5500Dytt på meg også
29 dager igjen til skoleslutt her, slutter tidlig i årJeg har planlagt tre fridager i mai faktisk. To nå før konf + 19. Mai.
Men ferie starter jeg en uke etter ungene så de skal selvsagt gå ut skoleåret. Så er det korps tur helga etter og muligens speider helga etter det igjen