MaiSeptAugSkatt

Skrållan

Forumet er livet
Åååå, så NYDELIG navn lillesøster har fått!! 

Leste det inne på okt-10 for en liten stund siden, men så har jeg glemt å kommentere det her... [&o][:)]

Kjempe nydelig navn

kjempe fint navn:)

ORIGINAL: Skrållan

Leste det inne på okt-10 for en liten stund siden, men så har jeg glemt å kommentere det her... [&o][:)]

næh sniker du på meg skrållan?[>:][:D]
så hyggelig da[:D] har vært innom okt06 innimellom, hehe og ofte på facebook-profilen din[:D][:D] må følge litt med vettu[:D] nyskjerrig som jeg er[:-]

Men jaa ikke sant hun har fått seg et fantastisk nyydelig navn vel*??[:D]
det stod mellom det og matilde/matilda...men når vi ser på hun er hun en ida malene[:D] det navnet har vi snakka om siden hun var 1 dag gammel[:D]

VELDIG KOSELIG AT DERE SYNES NAVNET ER SÅ FINT DA[:D]

ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

ORIGINAL: Skrållan

næh sniker du på meg skrållan?[>:][:D]
så hyggelig da[:D] har vært innom okt06 innimellom, hehe og ofte på facebook-profilen din[:D][:D] må følge litt med vettu[:D] nyskjerrig som jeg er[:-]

Men jaa ikke sant hun har fått seg et fantastisk nyydelig navn vel*??[:D]
det stod mellom det og matilde/matilda...men når vi ser på hun er hun en ida malene[:D] det navnet har vi snakka om siden hun var 1 dag gammel[:D]

VELDIG KOSELIG AT DERE SYNES NAVNET ER SÅ FINT DA[:D]

Neida, sniker ikke spesielt på deg søta, jeg sniker inne på fødeklare forum, hehe! [:D] Og da kom jeg over den tråden da vettu! [:)] Koselig at du sniker litt på meg da, jeg er ofte inne på facebooken din også, haha!

Ja, hun har et nyyyyyydelig navn!! [:)][:)][:D] Skikkelig fin sammensetning også, passer fint som dobbelnavn! [:)]

Back
Topp