Mais- og hirsepinner fra hipp

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Lille har hatt veldig stinkende bleier med avføring i det siste. Har ikke skjønt hvorfor. I dag kom samboer så fornøyd å sa han visste hvorfor. Hadde åpnet en ny pose med disse pinnene og der kom det en kjent lukt :P

Tidligere i sommer brukte vi den orange posen med skumpinner. Må få sjekket forskjellen på innholdet for luktet ikke av bleiene med disse...

Flere som har opplevd dette?? :-)

Jeg merket ikke noe slikt da min spiste sånne, men dytter opp så kanskje noen andre har lignende erfaringer?

Jeg merket ikke noe slikt da min spiste sånne, men dytter opp så kanskje noen andre har lignende erfaringer?

Fikk kjøpt den orangeposen i går. Har den ikke der vi pleier handle til vanlig...

Så blir det spennende å se om samboers nese har rett :P

Lille har hatt veldig stinkende bleier med avføring i det siste. Har ikke skjønt hvorfor. I dag kom samboer så fornøyd å sa han visste hvorfor. Hadde åpnet en ny pose med disse pinnene og der kom det en kjent lukt :p

Tidligere i sommer brukte vi den orange posen med skumpinner. Må få sjekket forskjellen på innholdet for luktet ikke av bleiene med disse...

Flere som har opplevd dette?? :)
JAAA lillemor har også hatt skikkelig rar bæsj i det siste!! :yuck: Lukter rart og er mye løsere enn vanlig, men jeg trodde det var pga. tenner eller noe sånt....Må straks bytte over til den oransje posen igjen og se om det er noen forskjell :)

Takk som deler!

Har ikke opplevd det, men nå spiser jenta mi kanskje 1 sånn maispinne i uka da. Kanskje du har gitt han for mye?

JAAA lillemor har også hatt skikkelig rar bæsj i det siste!! :yuck: Lukter rart og er mye løsere enn vanlig, men jeg trodde det var pga. tenner eller noe sånt....Må straks bytte over til den oransje posen igjen og se om det er noen forskjell :)

Takk som deler!

Er ganske fast her da men lukter heilt sinnsykt :P å begynte faktisk etter vi kom hjem så kan passe med at ho da begynte med hipp sine...

Har ikke opplevd det, men nå spiser jenta mi kanskje 1 sånn maispinne i uka da. Kanskje du har gitt han for mye?

Vet ikke hva som blir for mye.... Noen dager spiser ho ingen og andre dager 2-4 stk...

Er ganske fast her da men lukter heilt sinnsykt :P å begynte faktisk etter vi kom hjem så kan passe med at ho da begynte med hipp sine...

Vet ikke hva som blir for mye.... Noen dager spiser ho ingen og andre dager 2-4 stk...
2-4stk er jo ikke så mye da, så kan da ikke være at hun får for mye da :o

Takk som deler!

Merket noe forbedring??

Lukter like ille her :P

Nei, det må nok være såkalt "tann-bæsj" for hun holder på å få to nye tenner...:eek:

Venter veldig på tenner her også, 9,5 mnd og tannløs :P ventet i 3 mnd :P stadig noe som kan tyde på tennene er på vei synes vi ;)

Venter veldig på tenner her også, 9,5 mnd og tannløs :p ventet i 3 mnd :p stadig noe som kan tyde på tennene er på vei synes vi ;)
Kan jo være det er tenner hos dere også da ;) rart at det er så stort sprik mellom barn og når de får tenner...noen har jo fått 6-8 tenner før de er 6 måneder, mens andre er tannløse til de er 10-12 måneder...:p

Kan jo være det er tenner hos dere også da ;) rart at det er så stort sprik mellom barn og når de får tenner...noen har jo fått 6-8 tenner før de er 6 måneder, mens andre er tannløse til de er 10-12 måneder...:p

Ganske fast avføring her da men kan jo være det snart skjer noe med tennene :P

Back
Topp