Maimammaer som skal føde på Ullevål.

Kråkebolla

Med en liten kråkebolle i ovnen
La merke til at det var en del av oss her inne som skulle føde på Ullevål, så tenkte det hadde vært gøy å samle oss i en tråd :-)

Når er din termin?

Skal du ha gutt eller jente?

Skal du føde på A eller B, eller har du valgt ABC?

Er dette ditt første barn?

Har du født på Ullevål tidligere? Har du noen tips/erfaringer du vil dele?

:-)

Jeg kan jo begynne med meg selv :-)

Jeg skal ha mitt første barn, en jente, med termin 20. Mai :-)

Vi har familie som jobber på føden på Ullevål, så vårt ønske er å føde på avdeling B. Ellers ingen erfaringer derfra annet enn ultralyden :-)

Hei:nicethread

Så hyggelig tråd!

Jeg er førstegangsfødende, med termin 3/mai. Det begynner å nærme seg jo: snart april allerede:hello2
Synes det har gått så fort!

Jeg aner ikke hvilken avd jeg skal føde på, vet bare at det ikke er ABC.

Vi venter en jente:welcome

Nei, man får avdeling når fødselen er i gang.. Vi kommer bare til å spørre etter B, siden vi har relasjoner der, er ikke sikkert vi får komme dit vi ønsker uansett :-)

Jeg har motsatt følelse jeg da, men det er kanskje fordi jeg har termin i slutten av mai.. hehe, føler det er så leeeenge igjen!! :-)

Vi venter en liten lillebror med termin 28 mai. Vet ikke hvor enda, men ikke ABC! Datteren vår ble født på avdeling B for 3 1/2 år siden, og vi var veldig fornøyd :) kom rett på barselhotellet, og det var deilig!!

Nærmer seg med stormskritt nå!! Lykke til alle sammen :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Førstegangsfødende på Ullevål, termin 2. Mai.
Vet ikke kjønnet, så det blir en stor overraskelse for oss :D

Ingen spesiell avdeling. Ikke ABC med mindre de andre avdelingene er fulle.

Ingen tidligere erfaring med fødeavdelingen, utenom fødselsforberedende kurs og OUL.

Hihi, da var vi hvertfall 4 stk her inne, 2 med termin i begynnelsen og 2 med termin mot slutten.. Kanskje noen sees? :-)

Termin 2.mai, skal føde på ABC. Venter en gutt.

Fødte 1 barnet på ABC og har bare godt å si. Hadde en fantastisk vannfødsel som jeg gjerne hadde gjort om denne gang.

Fødsel 2 ble hjemme på soveromsgulvet ( 1 tim) så jeg er mest nervøs for å ikke rekke sykehuset...

Termin 2.mai, skal føde på ABC. Venter en gutt.

Fødte 1 barnet på ABC og har bare godt å si. Hadde en fantastisk vannfødsel som jeg gjerne hadde gjort om denne gang.

Fødsel 2 ble hjemme på soveromsgulvet ( 1 tim) så jeg er mest nervøs for å ikke rekke sykehuset...
ojsann, såpass ja.. Da skjønner jeg at du er litt engstelig! :-O Får håpe du rekker inn til føden denne gangen da :-D

Back
Topp