mailykke, mally, nannenoon, mai10*mai12, rock on, victohag, frøkenB, linha88 og liljay!!

LadyOnHeels

Elsker forumet
hvordan går det? 

vil tro dere alle har født nå?! 

lurer også på hvordan det går med løkkimi3, siri84, lilyofthevaley, krøllo

mai12 ( på termin) og Rosa Panteren (13.05) har i hvertfall født. :-)

Hestejenta skrev:
mai12 og Rosa Panteren har i hvertfall født. :-)

har de? hmm, får sjekke tråden din jeg da ;)

Ja jeg har fått melding fra de, oppdaterte med fødselsdato nå, så du slipper å bla så langt. ;-)

LadyOnHeels skrev:
hvordan går det? 

vil tro dere alle har født nå?! 

lurer også på hvordan det går med lois lane, løkkimi3, siri84, lilyofthevaley, krøllo, rosapanteren og snile

Hvis jeg ikke tar helt feil så tror jeg lilyofthevaley og har født.....(håper d er greit for hun at jeg skriver d.....)

går sikert greit, men skulle jo ønske at de som har født ville dele det med oss så jeg får notert meg det 

dytt :)

LadyOnHeels skrev:

Dytter;-);-)

Hei!!:) Beklager, beklager!! Jeg har født! 18 mai, 09.45 kom han:) 3930gram og 51 cm..

Vært noen travle uker alene med han mens sambo har hatt eksamner og bachelor oppgave, men nå har han ferie i 18 dager!!weee...

Gratulrerr til alle andre som har født også!:) Beste som har skjedd meg!!(bortsett fra selve fødselen da:P...)

mor&far<3 skrev:
Hei!!:) Beklager, beklager!! Jeg har født! 18 mai, 09.45 kom han:) 3930gram og 51 cm..

Vært noen travle uker alene med han mens sambo har hatt eksamner og bachelor oppgave, men nå har han ferie i 18 dager!!weee...

Gratulrerr til alle andre som har født også!:) Beste som har skjedd meg!!(bortsett fra selve fødselen da:P...)

det går helt fint :) gratulerer så mye med prinsen din  hadde du en tøff fødsel eller gikk det fint? kose deg masse med gutten og samboeren din nå da :)

Jeg må innrømme at jeg syns den var innmari tøff! riene strartet natt til 17 mai kl tre. epidural akkurat et døgn etterpå og da stoppet alt opp og j sovnet, kl seks gikk vannet og stormriene begynte! men det tok ti min fra første pressrie til han var ute da:))
 skl kose oss masse!!bgynte kvelden igår m brystbetennelse da:( satt tre timer på legevakta istad.. slitsomt å ha feber og være dårlig når man har en liten en!:(

mor&far<3 skrev:
Jeg må innrømme at jeg syns den var innmari tøff! riene strartet natt til 17 mai kl tre. epidural akkurat et døgn etterpå og da stoppet alt opp og j sovnet, kl seks gikk vannet og stormriene begynte! men det tok ti min fra første pressrie til han var ute da:))
 skl kose oss masse!!bgynte kvelden igår m brystbetennelse da:( satt tre timer på legevakta istad.. slitsomt å ha feber og være dårlig når man har en liten en!:(

uff, det var en lang fødsel :( men en rask og flott slutt da! jeg har også hatt brystbettennelse (med begge ungene) og det er ikke noe kjekt nei :( masse god bedring!! 

trege meg.... 

Jeg har født. Fikk en jente 23 mai, 8 dager over termin. Hun var 4595gr og 52cm. 

Ariana har også fått en jente. (håper det er greit at jeg sladrer litt) Hun ble født 20. mai 

dytt!

Hei :-)

Jeg fikk en gutt 14 mai, 3840 og 53 cm., 9 dager på overtid. .fikk strippehjelp fra 1 til 2 cm, på overtidskontroll, så startet riene dagen etter :) 

Fødselen var en drøm fram til 8 cm, deretter stoppet det opp og endte tilslutt med sugekopp! total nightmare!! men fort glemt;-) gutten var fin og kvikk da han kom ut, så da betyr ikke smertene så mye(etterpå såklart!! hehe..)

Kløverfire skrev:

Jeg fikk en gutt 14 mai, 3840 og 53 cm., 9 dager på overtid. .fikk strippehjelp fra 1 til 2 cm, på overtidskontroll, så startet riene dagen etter :) 

Fødselen var en drøm fram til 8 cm, deretter stoppet det opp og endte tilslutt med sugekopp! total nightmare!! men fort glemt;-) gutten var fin og kvikk da han kom ut, så da betyr ikke smertene så mye(etterpå såklart!! hehe..)

Gratulerer så mye! 
Begge mine er tatt med sugekopp, 1.mann med epidural, så det var ikke så ille, sistemann uten, trodde jeg gikk i stykker i det de dro han ut. emoticon  Men som du sier fort glemt når ungen er frisk og fin! :-)

Kløverfire skrev:

uff, her ble det også litt hjelp fra sugekoppen eller vakumet, men hadde heldigvis epidural men vondt var det fordi om 

men GRATULERER så mye med gutten din 

dytt!

Back
Topp