Mail til nissen - ønskeliste

lenemor

Forumet er livet
Jeg sendte denne mailen til nissen jeg nå;

Kjære nissen.

Jeg vet ikke om du har sett alle meldingene jeg har skrevet på babyverden, så jeg prøver med en direkte-melding. Alt jeg ønsker meg til jul er en liten baby i magen, og om jeg kunne overrasket mannen min med en sånn vet jeg at han ikke ville hatt noen annen gave heller…. Er det for mye å håpe på??

-lene-

Om du også vil prøve kan du trykke her

Slenger inn ei ønskeliste jeg også,så får vi håpe vi har vært snille nok i år til å få det![:)]
Det synes iallfall jeg!![:D]

Hadde ikke trengt noen annen gave i år,jeg...[;)]

Håper nissen får med seg ønsknene deres og oppfyller dem!!

Jeg ønsker meg et friskt barn, og at mam/pap ikke kverker meg når jeg tar til mot og forteller dem det hehe...

Jeg ønsker meg et friskt barn!

Samme her![:)] Har allerede skrevet det på ønskelisten og sendt til nissefar![:)]

Jeg har fått svar fra nissen:

Hei hei og jul jul!
Jeg skal tenke på deg og ditt ønske. men jeg har ikke noe med selve produksjonen av dem, det ligger hos andre. Men det er jo lov å håpe på at du får ønsket ditt i oppfyllelse. Med de beste ønsker for julen og fremtiden

Julenissen

Nåja.. vi her hjemme gjør i alle fall det vi kan...

uffda tammis, nå får jeg rare bilder i hodet [:D][8D] - nei, det er vel ikke drømmen det... men siden han har overnaturlige evner så kanskje han har kontakter, for eksempel med baby-gudene??

Kanskje like greit å innse det - vi får stå på selv her hjemme... heldigvis har mannen min vært mer villig enn på lenge den siste uken.. fornøyd dame her gitt [;)]

Back
Topp