Mail fra jordmor

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Jeg sendte henne mail etter opplevelsen min på fredag... Fikk svar i dag (skal til henne kl 9) , og hun skrev med uthevet skrift: Men når en er så tidlig i svangerskapet som uke 7!!!!, da er det innvendig ultralyd som skal gjøres ikke utvendig ellers blir det ikke korrekt resultat. Så da er nok ikke ul. korrekt utført.


Pfju.... Det var litt deilig å få høre d fra en fagperson.. I tillegg var jeg jo i uke 6! Nei, nå håper eg bare svar på blodprøvene er kommet, og at resten går som normalt :)
 
Godt å høre. Håper du kan slappe av mer nå. Lykke til isdag da
 
Jeg sendte henne mail etter opplevelsen min på fredag... Fikk svar i dag (skal til henne kl 9) , og hun skrev med uthevet skrift: Men når en er så tidlig i svangerskapet som uke 7!!!!, da er det innvendig ultralyd som skal gjøres ikke utvendig ellers blir det ikke korrekt resultat. Så da er nok ikke ul. korrekt utført.


Pfju.... Det var litt deilig å få høre d fra en fagperson.. I tillegg var jeg jo i uke 6! Nei, nå håper eg bare svar på blodprøvene er kommet, og at resten går som normalt :)
 
Wooops, hva skjedde der? :p

Men seriøst, tok de utvendig ul på deg nå?? Hvor var dette? Ikke tenk på det i det hele tatt! De kan ikke se noe utvendig nå. Dette går bra :)
 
Det er ikke vanlig og bare ta utvendig når det er så tidlig:) så ikke bekymre deg unødvendig for at ikke han kunne se noe:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jordmor mente jeg måtte prøve å tenke at alt er som d skal. For er ingenting som tyder på noe annet. Fikk svar på fredagens prøve, og den er forenelig med graviditet. :-P får vite gårsdagens i måren! Skrekkblandet fryd.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Alt er nok i orden skal du se! Bare slapp av og kos deg! :)
Er så vanskelig. Så mye negativt som har vært siste 6 mnd, så klarer ikke se d positive i ting :-( men fikk time til en dame kl 8 i måren tidlig for ul! Skrekkblandet fryd!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Skal se dette går så bra! Unødvendig å skape engstelse for deg ved å ta utvendig :/ Ikke sånn utpreget profesjonell praksis det der altså..! Håper du får gode resultater :)
 
Masse lykke til på ul i morgen, jeg krysser alt som krysses kan :))
 
Masse lykke til, håper du får strålende nyhetet :-) Deilig å få en avklaring da!
 
Back
Topp