Maijentenes skravletråd

muffinsdronningen

Glad i forumet
en tråd vi kan bare skravle i vei om alt og ingenting !?

Kan godt skravle jeg
Sitter og tenker på en sak..... Når man står på hodet så blir det jo masse bldo i hodet og det går ikke så bra i det lange løp. Hva gjør at det går bra for babyen? En skal jo lure på så meget ^^
Ellers har jeg og mannen nettopp ryddet stuen, og det trengtes! Ser veldig bra ut nå, men jeg lurer litt på når jeg skal bli kvitt pepperkakehuset som står her.

God morgen! Jeg har såvidt kommet noenlunde til hektene igjen etter omganssyken i helga :-( 3 av 4 i familien har nå hatt det, så nå håper jeg sistemann slipper unna.

Lillegutt er hjemme idag pga feber og forkjølelse, så her herjer både det ene og det andre!

God morgen ja, her går det i heftige bekkenløsninger og korsrygsvondter i dag...

Ikke bare enkelt..

men har fått en veldig ok, HEVE/SENKE pult på jobben.. så det hjelper jo:)

Skal snart hjem, så er det fri i morra... så det er bra... regner med jeg er mye bedre på Onsdag

hehe, ja man kan lure på hvorfor det er ok for babyer....

ny uke nye muligheter. jeg var hos kiropraktor idag pga bekkenlåsning, men er mye bedre så det er bra.
eller så holder vi på å intervjue vikarer for stillingen min - det er litt rart....
hvor mye skal dere ha i permisjon?

hvordan går det med shoppingen deres? fikk en pakke fra name it idag, med pysj, gulpekluter (8 stk for 130 kr) jakke og bukse. imorgen blir det litt mer shopping!!

har også heve/senke bord på jobben, veldig praktisk! - kos deg med en fridag, lilyofthevaley!

God kveld alle sammen.. Her slappes det av med ritz kjeks og litt tv. Savner kjæresten utrolig mye. ( han er i nordskjøen) hva driver dere kvelden med?

uff, hvor lenge er han borte av gangen? har sett på gamle episoder av Grey's.... er på sesong 4... Izzy begynner å bli gal :P

men nå er det leggetid og litt lesing av "mamma for første gang"...

God natt

Nå sitter jeg å ser på Victorias Secret show, og koser meg med hjemmelagde muffins :)

Har brukt dagen på sykehuset, igjen. Var forje mandag inne for sjekk etter blødning. Alt så fint ut, men jeg har blødd (småblødning) hver dag siden da, så de ville ha meg inn på enda en sjekk.. De finner ikke noe galt, men jeg har fått streng beskjed om å ta det med ro. Ingen jobb, ingen samleie, ingen husarbeid, ikke løfte tungt og ikke gå tur. Samt at jeg har fått bekkenløsning og har lavt blodtrykk. Men humøret er på topp, jeg gjør det som må til for at lillevenn skal ha det bra :)

muffinsdronningen skrev:

ny uke nye muligheter. jeg var hos kiropraktor idag pga bekkenlåsning, men er mye bedre så det er bra.
eller så holder vi på å intervjue vikarer for stillingen min - det er litt rart....

hvordan går det med shoppingen deres? fikk en pakke fra name it idag, med pysj, gulpekluter (8 stk for 130 kr) jakke og bukse. imorgen blir det litt mer shopping!!

har også heve/senke bord på jobben, veldig praktisk! - kos deg med en fridag, lilyofthevaley!

hmm.. name it nettbutikk.. i like.. kanskje det er der jeg skal henge litt i dag;) har begynt storproduksjon av baby booties jeg... elsker dem, gir dem i barselgave til alle jeg kjenner.. OG selger resten:) de er så søte.. 

lilyofthevaley skrev:

muffinsdronningen skrev:

hmm.. name it nettbutikk.. i like.. kanskje det er der jeg skal henge litt i dag;) har begynt storproduksjon av baby booties jeg... elsker dem, gir dem i barselgave til alle jeg kjenner.. OG selger resten:) de er så søte.. 

Ååå, name it i nettbutikk? Det visste jeg ikke;) Det må undersøkes!

lilyofthevaley: Lager du baby booties selv? Har du bilder?

Jeg trenger noen tips!
Jenta mi på 2,5 år har begynt å vokne i firetida om natta og er våken. Ligger å roper mamma helt til jeg eller sambo kommer inn... En natt ville hun ikke sove mer, men i natt så sovna hu i fem tida, 1 time før vi skal stå opp....

Hva som er rett å gjøre? Gå inn hele tiden eller la henne få ligge å klage/mase/sutre til hun kanskje sovner igjen?

Vil jo ikke oppmuntre rytmen hennes til at hun skal våkne, men vet ikke om jo lengre vi lar henne ligge jo mere våken blir hun...

Kjenner det går utover dagsformen min også, sliter mye med vondt i hodet om dagene...

Jaja, greit å få klaga litt også!;)

Håper resten av dere har en strålende dag!!

Anitata skrev:

lilyofthevaley skrev:

muffinsdronningen skrev:

lilyofthevaley skrev:

Anitata skrev:

lilyofthevaley skrev:

muffinsdronningen skrev:

Oj, så fine de var!
Si fra hvis du har noen til overs og skal selge :)

Anitata skrev:

lilyofthevaley skrev:

Anitata skrev:

lilyofthevaley skrev:

muffinsdronningen skrev:

Oj, så fine de var!
Si fra hvis du har noen til overs og skal selge :)

i can make u one;) selger de for 200 inkl porto;)

Her hos oss, måtte jeg ut i 10 tida og hente mannen min. Han var på Norskkurs og følte seg elendig, så det ble en tur på apoteket så rett hjem i seng for han. Han har praksisplass i en barnehage og der går det influensa for tiden.

Jeg føler jeg går rundt som en zoombie for tiden. Sover ikke natta gjennom lengre,men er våken flere ganger om natta, så er kjempesliten nå. Hjelper ikke å holde seg våken hele dagen, får ikke sove bedre om natta, så nå er jeg begynt å ta meg en lur på dag når jeg trenger det. Mye er nok pga av jeg har smerter i bekkenet/rygg, så det er vondt å snu seg i senga.

Onyxia skrev:
Her hos oss, måtte jeg ut i 10 tida og hente mannen min. Han var på Norskkurs og følte seg elendig, så det ble en tur på apoteket så rett hjem i seng for han. Han har praksisplass i en barnehage og der går det influensa for tiden.

Jeg føler jeg går rundt som en zoombie for tiden. Sover ikke natta gjennom lengre,men er våken flere ganger om natta, så er kjempesliten nå. Hjelper ikke å holde seg våken hele dagen, får ikke sove bedre om natta, så nå er jeg begynt å ta meg en lur på dag når jeg trenger det. Mye er nok pga av jeg har smerter i bekkenet/rygg, så det er vondt å snu seg i senga.

Ta kontakt med hjelpemiddelsentralen og skaff deg en easy slide.. til å ha i sengen... for oss med bekkenløsning er det GENIALT.. min ergoterapaut veninne som anbefalte

krlstin skrev:

Har brukt dagen på sykehuset, igjen. Var forje mandag inne for sjekk etter blødning. Alt så fint ut, men jeg har blødd (småblødning) hver dag siden da, så de ville ha meg inn på enda en sjekk.. De finner ikke noe galt, men jeg har fått streng beskjed om å ta det med ro. Ingen jobb, ingen samleie, ingen husarbeid, ikke løfte tungt og ikke gå tur. Samt at jeg har fått bekkenløsning og har lavt blodtrykk. Men humøret er på topp, jeg gjør det som må til for at lillevenn skal ha det bra :)

ojda, håper det går greit med deg og nurket. pass på dere selv. håper du har en mann som tar seg av huset ;)

Ett annet tips er jo Ellos, de selger body'er i "meter"vare ;)

idag har jeg vært med svigermor på shopping! fått en del tøy og hun kjøpte også dyne. veldig greit. begynner å få inn det mest basice til den første tiden nå!

åh ,de baby bootisene var veldig søte og fine :)

mm idag har jeg fått massasje, for å sjekke opp at det kiropraktor gjorde er ok. fikk hjemmelekse til mannen også om å massere meg :) helt ok!

snart helg!

Back
Topp