Maijentenes NYE Kreativitetstråd

TryXe

Elsker forumet
Velkommen til den NYE kreativitetstråden :) 

Her kan dere legge ut bilder, oppskrifter, spørsmål, inspirasjon - ja, hva som helst kreativt!

Den gamle kreativitetstråden finner dere inntil videre her
 
Enkelt og greit!



Så enkelt og likevel pent.Her kan man lage mange forskjellige ord og male og pynte i forskjellige farger.Man kan dekorere slik man vil.

Her har jeg malt pappbokstaver fra panduro med en matt farge og deretter klippet til designark og limt på.Det tar ikke lang tid å lage men pynter veldig opp.
 
Så fine bokstaver!! =)
 
Så koselig at det fortsatt er liv på forumet her :)
Jeg skal prøve å være litt mer her igjen, nå som jeg er ferdig med jobbingen for i sommer, og endelig er tilbake i mitt eget hus med data og internett!

Jeg har begynt på gullsmedskolen igjen, og det er så deilig å lage ting etter så lenge uten kreativt arbeid.
Noen bilder, både nye og gamle ting:


En uro i messing jeg driver med nå. Kun saget for hånd, ikke filt. (Selvsagt tegnet for hånd også)


Er sølvhjerte med tanzanitt. Første forsøk på fatning på denne måten. Er kjempeglad for at jeg fikk det til etter mye arbeid. :D Den sitter GODT!


Smykke i sort skinn og sølv, også saget/klippet for hånd etter egen tegning.


Hjerte i farget tre og sølv (filigranstråd, sånn som brukes i søljer).


Det er smykket jeg lagde til Windy tidligere i år :)

Smykke Trillian fikk til 17.mai

Tøysete bartesmykke :p

Nøkkel i sort plast med sølvhjerte med nøkkelhull.
En drage fra for to år siden, forsølvet messing.


Cheshire Cat i sølv.

Trehjerte med sølv.


Sølv med hjerter.


Hjerteknapp med hjerte i sølv.

Nerde-hjerte

Hjerte i sølv og pleksi.

Forsøk på et hvertfall litt anatomisk korrekt hjerte, i sølv og kobber.

Produktbilde

Armring i hamret kobber.



http://i86.photobucket.com/albums/k111/_Josephine_/blomst.jpg?t=1316294070
Dette er begynnelsen på et smykke jeg driver med til noen fra BV. Det skal være to små blomster i sølv, og to like store som denne i sort pleksi, og noen perler i børstet sølv, rundt på et kjede.







 
Back
Topp