Maigaard - betale IVF i flere omganger?

mamoria

Flørter med forumet
Assistert-jentene
Jeg skal straks ha et fryseforsøk - og tenker litt fremover, og økonomi - og når jeg får råd osv. Er det noen som vet om man kan betale IVF over flere omganger, fordelt på 2 eller flere betalinger? Både enkeltbehandling og pakkeprisene.

Jeg fikk faktura nå på fryseforsøket, som kom litt brått på, fordi sist (IVF) fikk jeg den et par uker etterpå. Sendte derfor mail om jeg kunne få betale halvparten nå (frist dagen før innsett), og resten om et par uker - og svaret jeg fikk var "Når det drejer sig om oplægning af fryseæg er det desværre således at hele fakturaen skal betales på en gang."

Så jeg kastet meg rundt og fikk betalt den i tide. Jeg har ingen problemer med det (men syns kanskje det burde vært bedre spesifisert i forkant?). Uansett - så lurer jeg på om noen har erfaringer med oppdeling når det kommer til IVF - siden jeg fikk inntrykk av at faktura må være betalt på forkant når det kommer til fryseforsøk.

Tilhører ikke samme klinikk, men jeg har aldri fått tilbud om å dele opp betalingene. Verken for ferskforsøk (uttak) eller fryseforsøk. Så har alltid måtte betale før jeg kommer. Men har heller aldri spurt om det er mulig. Pengene flyr raskt...

Så langt så har vi betalt på sykehuset hver gang. Tror vi kan få faktura (de vil helst ikke det) men da må den betales i sin helhet

Så langt så har vi betalt på sykehuset hver gang. Tror vi kan få faktura (de vil helst ikke det) men da må den betales i sin helhet
Jeg fikk tilbud om faktura idag, eller betale med en gang. Var ikke problem. Vi fikk faktura sist og, på alle timene.

Supert, takk! Hvis det ikke sitter denne gangen tror jeg at går for 1 forsøk - da er det lettere å betale også :-)

Supert, takk! Hvis det ikke sitter denne gangen tror jeg at går for 1 forsøk - da er det lettere å betale også :)
Går for ett og ett forsøk jeg også. Hvor mange egg fikk du ut sist?

Back
Topp