Haha, ikke santDa trenger jeg vel egentlig ikke ta, kommer jo til å stå det samme! Haha, neida, faller nok for fristelsen snart. Du må legge ut da!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ikke santDa trenger jeg vel egentlig ikke ta, kommer jo til å stå det samme! Haha, neida, faller nok for fristelsen snart. Du må legge ut da!![]()
Regner med at du får samme resultatDa trenger jeg vel egentlig ikke ta, kommer jo til å stå det samme! Haha, neida, faller nok for fristelsen snart. Du må legge ut da!![]()
Regner med at du får samme resultat![]()
Sikkert meg som allerede ser ut som en flodhest i uke 7+4 og som har 5 tvillingpar i familienHurra!Måtte tiden gå fort og alle være med til siste slutt!
Statistikkmessig burde vel noen av oss få tvillinger! Lurer veldig på hvem det er![]()

Mormoren min fikk 2 sett med 2 eggede tvillinger, og jeg har flere søskenbarn som har fått tvillinger. Så det ligger i familien her ogsåSikkert meg som allerede ser ut som en flodhest i uke 7+4 og som har 5 tvillingpar i familien![]()
Spennende!Mormoren min fikk 2 sett med 2 eggede tvillinger, og jeg har flere søskenbarn som har fått tvillinger. Så det ligger i familien her også![]()