* Maidamenes viktigste tråder *

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Jeg har samlet opp det som ser ut som viktige tråder her inne. Jeg legger til nye etter hvert, om du er på app så må du oppdatere mens du er inne på første siden i denne tråden for å få med nye tråder jeg har lagt til siden forrige gang du tittet på oversikten. :) Tenkte denne er grei å ha så er det enklere for nye å få oversikt, og lettere for oss alle å finne igjen tråder. ♥ Si ifra om det er en tråd du synes burde med i listen, gjerne med link til tråden. :)


♥ Lage brukernavn og avatar ♥

♥ Fødeliste ♥

♥ Forkortelser på forumet, helsekortet, urinprøve og UL ♥

♥ Husk å knipe ♥

♥ Presentasjonstråd ♥

♥ Hvor vi bor ♥

♥ Hvor mange barn vi har ♥

♥ Jubeltråd ♥

♥ Klagetråd ♥

♥ Skrytetråd ♥

♥ Gullkorntråd ♥

♥ Skravletråden ♥

♥ Håndarbeid ♥

♥ Utstyr ♥

♥ Gratis babypakker ♥

♥ Tilbudstips ♥

♥ Fødselspermisjon og foreldrepenger ♥




Bildetrådene våre

♥ Kommentartråd til bildetrådene ♥




Oppropene/nedtellingene våre

♥ Hvor mange vi er ♥




Andre nyttige sider

♥ De norske kostrådene for sunt kosthold (de generelle til hele befolkningen) ♥




♥ Flere forslag? ♥
 
Last edited:
Ahh! Dine organisatoriske ferdigheter er helt fantastikse :joyful: Veldig gode forslag og veldig fin liste over viktigste tråder :smiley-bounce012
 
Ahh! Dine organisatoriske ferdigheter er helt fantastikse :joyful: Veldig gode forslag og veldig fin liste over viktigste tråder :smiley-bounce012

Jeg elsker å ha oversikt, og siden det manglet foreløpig så lagde jeg like gjerne jeg. :p Veldig kjekt å ha det litt samlet etter hvert som vi blir flere og flere, og det blir mer og mer aktivitet her inne. :)
 
Tommel opp for deg ☺
 
Min OCD blir ekstremt lykkelig over å komme inn på denne tråden❤ Tør ikke å tråkke helt og fullt inn enda, men håper;)
 
Min OCD blir ekstremt lykkelig over å komme inn på denne tråden❤ Tør ikke å tråkke helt og fullt inn enda, men håper;)

Du skal inn hit med spiren(e), men jeg skal holde ut sammen med mannen din frem til mandag. ❤️ :D
 
Kanskje vi skulle ordnet oss en magebildetråd på Bilder? :)
 
Last edited:
Det er en tråd som heter: Hva synes du smaker annerledes? Blitt hekta på noe?
Kanskje den kan ligge her? Det er jo litt morro å få høre hvilke cravings folk har :D

Eller kanskje lage en ny tråd som bare heter Cravings eller noe sånt? Jeg ville ikke lage en ny siden det allerede var en lignende tråd :)
 
Back
Topp