Maibarn som snur seg

Ormerods

Forelsket i forumet
i senga... Snur dere dem tilbake, eller lar dere dem sove på magen? Jeg blir småurolig når hun ligger på magen, men jeg kan vel ikke måtte stå opp flere ganger i løpet av natta for å snu henne?

snur han ikke nei, han snurrer rundt når det passer han selv[:)]

nei, har jeg ikke gjort siden han lærte seg og snu seg begge veier selv[;)]

edit: Min er juni ;)

Jeg snur henne heller ikke. Hun regulerer dette ganse bra nå[:)]

nei, det nytter ikke å snu henne for hun snur seg som hun vil noen sekunder etterpå.

Takk for svar! Da skal hun få ligge som hun vil og jeg skal sove godt! Blir jo åtte mnd i morra så det er kanskje på tide....:)

Snur ho ikke [:)]
De gangene ho våkner av at ho ruller rundt på magen og sutrer så legger jeg ho ned på rygg igjen. Men etter et par minutter er ho rundt på magen igjen og sover søtt [:D]

Jeg snur han..

Det hender jeg snur Oliver tilbake, men det er da bare fordi han ligger sånn til at han ikke får snudd seg selv. Og hvis han da ikke får det til, blir han liggende å suttre..

Det sies det at det ikke er noe farlig at de ligger på magen å sover når de klarer å snu seg selv.
Jeg snur ikke Isak hvis han ligger på magen.

Så lenge de snur seg selv kan de bare ligge slik..her må snuppa sove på magen for i det hele tatt å få sove :)

Jeg snur de ikke tilbake igjen, J pendler fra sengeende til sengeende på natta. Kryper rundt i søvne[;)]

ORIGINAL: mamma for 1 gang

Det hender jeg snur Oliver tilbake, men det er da bare fordi han ligger sånn til at han ikke får snudd seg selv. Og hvis han da ikke får det til, blir han liggende å suttre..

Sign!

Back
Topp