Maibaby ble Aprilbaby

Kirsebærtre

Glad i forumet
Mailykke <3
3.4.2014 kl 04:13 kom lille Aurora til verden på Kristiansand sykehus. Vekt: 1690 lengde: 44,5. Hadde egentlig termin 17.mai, så snuppa vår ble født 6 uker for tidlig. Tross lav fødselsvekt er hun helt perfekt, har bare litt problemer med å regulere tempen :D
Vannet gikk helt plutselig kl 16:00 1.april ( mannen trodde selvfølgelig det var aprilsnarr når jeg ringte å sa det :p ) fikk rier ca to timer seinere. Hadde regelmessige rier fra da av og fram til hun ble født - guu så slitsomt :p gikk grusomt sakte fra 1 cm åpning til 4. Men når jeg først nådde 4 cm åpning og aktiv fødsel gikk det bare 4 timer til hun var ute. Tok bare 5 minutter fra 7 cm til full åpning og pressrier. Hadde bare 2 pressrier rett etter full åpning, måtte presse ho ut på rein vilje.

Huff, dette ble rotete. Er bare så utrolig lykkelig, sliten og en smule forvirra, så måtte få det ned på "papir" ;)
Lykke til videre med rugingen kjære mai-jenter :D

3.4.2014 kl 04:13 kom lille Aurora til verden på Kristiansand sykehus. Vekt: 1690 lengde: 44,5. Hadde egentlig termin 17.mai, så snuppa vår ble født 6 uker for tidlig. Tross lav fødselsvekt er hun helt perfekt, har bare litt problemer med å regulere tempen :D
Vannet gikk helt plutselig kl 16:00 1.april ( mannen trodde selvfølgelig det var aprilsnarr når jeg ringte å sa det :p ) fikk rier ca to timer seinere. Hadde regelmessige rier fra da av og fram til hun ble født - guu så slitsomt :p gikk grusomt sakte fra 1 cm åpning til 4. Men når jeg først nådde 4 cm åpning og aktiv fødsel gikk det bare 4 timer til hun var ute. Tok bare 5 minutter fra 7 cm til full åpning og pressrier. Hadde bare 2 pressrier rett etter full åpning, måtte presse ho ut på rein vilje.

Huff, dette ble rotete. Er bare så utrolig lykkelig, sliten og en smule forvirra, så måtte få det ned på "papir" ;)
Lykke til videre med rugingen kjære mai-jenter :D
Gratulerer<3

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så masse! :) Fint å høre at alt står bra til med den lille jenta! Masse lykke til fremover til deg også!:Heartred

Oj! Så artig at vannet gikk 1 april, litt av en dato å skal fortelle det til mannen/familien :p

Gratulerer så mye med Aurora! :D
its-a-girl-baby-balloon-bouquet.216111020_large.jpg

Gratulerer så masse:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye! :D Begynner å bli alvor for oss mairugekassene nå :o

Gratulerer så masse! Merker jeg er klar for å hilse på den lille selv.. Men er enda noen uker igjen.... ;)

Lykke til!

Gratulerer så masse med en prinsesse :D

Gratulerer så mye!! Godt å høre at det går bra med Aurora!!

Gratulerer! Så spennende:-)

Back
Topp