englemamma18
Elsker forumet
Begynner å bli ganske virkelig at vi skal ha barn, når det begynner å bli aktivitet i mai-forumet! Føler tiden går så fort!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det virker som at jeg fikk positiv test for en uke siden, tiden bare flyr avgårdeUff, jeg synes fortsatt at tiden går saaaaaakte...
Jeg prøver å fullbooke litt jeg også, da går tiden enda fortere. Nå har jeg ferie i litt over en uke til, så regner med at det kommer til å gå fortTiden har gått fort, men samtidig så sakte
September har jeg kurs, ultralyd, møter og et eller annet hver uke.
Oktober skal vi ha ferie og reiser bort en uke. November blir det fagprøve og plutselig er julen her. I januar blir det jo bare et par uker jobb før permisjonen starter.
Kommer til å gå kjempefort!!
Ja, virkelig!Tiden flyr
Gleder meg til vi endelig passerer 24 uker er liksom så god trygghet å vite at de prøver å redde bebisene da om de skulle komme men lengd til..Ja, virkelig!
Gleder meg til vi endelig passerer 24 uker er liksom så god trygghet å vite at de prøver å redde bebisene da om de skulle komme men lengd til..
Man får bare være positiv, så skal man se tiden går fortGleder meg til vi endelig passerer 24 uker er liksom så god trygghet å vite at de prøver å redde bebisene da om de skulle komme men lengd til..
De får enda bedre forutsetninger jo flere uker som går. Men uke 24 er liksom grensen for om den nyfødte babyen skal få behandling eller dø..Åh.. Trodde det var uke 26 jeg
Ja syntes igrunn den gjør det allerede jeg xD i mitt hode har jeg vært gravid i 2 måneder xDMan får bare være positiv, så skal man se tiden går fort
Jeg rekker ikke nyte når tiden går så fort, får det sikkert igjen på slutten. Når man er lei og sliten og bare vil ha lille ut, da går sikkert tiden kjempesakteFørst følte jeg tiden gikk veldig tregt, men nå går ukene fortere og fortere! Må ikke glemme å nyte denne tiden heller
Og jeg som synes februar er så nærmeKjennes ut som om det er en evighet til vi kommer til februar... venterventerventer
Her føles det som bare uker siden jeg tok test, men det er faktisk 13 uker siden jeg fikk positiv testJa syntes igrunn den gjør det allerede jeg xD i mitt hode har jeg vært gravid i 2 måneder xD
Hehe. Men her er det faktisk bare 2 mnd siden jeg tok graviditetstest.ikke visste jeg at jeg var da ca 10 uker ukesindikator viste bare 3+ så visste jeg iallefall var 5 ukerHer føles det som bare uker siden jeg tok test, men det er faktisk 13 uker siden jeg fikk positiv test