Mai

Tiden har gått fort, men samtidig så sakte :p
September har jeg kurs, ultralyd, møter og et eller annet hver uke.
Oktober skal vi ha ferie og reiser bort en uke. November blir det fagprøve og plutselig er julen her. I januar blir det jo bare et par uker jobb før permisjonen starter.
Kommer til å gå kjempefort!! :D

Tiden flyr :)

Tiden har gått fort, men samtidig så sakte :p
September har jeg kurs, ultralyd, møter og et eller annet hver uke.
Oktober skal vi ha ferie og reiser bort en uke. November blir det fagprøve og plutselig er julen her. I januar blir det jo bare et par uker jobb før permisjonen starter.
Kommer til å gå kjempefort!! :D
Jeg prøver å fullbooke litt jeg også, da går tiden enda fortere. Nå har jeg ferie i litt over en uke til, så regner med at det kommer til å gå fort :)

Ja, virkelig!
Gleder meg til vi endelig passerer 24 uker :p er liksom så god trygghet å vite at de prøver å redde bebisene da om de skulle komme :) men lengd til..

Åh.. Trodde det var uke 26 jeg :D
De får enda bedre forutsetninger jo flere uker som går. Men uke 24 er liksom grensen for om den nyfødte babyen skal få behandling eller dø..

Først følte jeg tiden gikk veldig tregt, men nå går ukene fortere og fortere! Må ikke glemme å nyte denne tiden heller :P❤️

Først følte jeg tiden gikk veldig tregt, men nå går ukene fortere og fortere! Må ikke glemme å nyte denne tiden heller :P❤️
Jeg rekker ikke nyte når tiden går så fort, får det sikkert igjen på slutten. Når man er lei og sliten og bare vil ha lille ut, da går sikkert tiden kjempesakte :p

Her føles det som bare uker siden jeg tok test, men det er faktisk 13 uker siden jeg fikk positiv test :p
Hehe. Men her er det faktisk bare 2 mnd siden jeg tok graviditetstest.ikke visste jeg at jeg var da ca 10 uker :o ukesindikator viste bare 3+ så visste jeg iallefall var 5 uker :p

Back
Topp