Mai! :)

verosus_88

Flørter med forumet
herlig, da var mai måned kommet og det er dette som er vår måned jenter! :D
Nydelig vær har det vært idag og, så jeg og sambo har vært på besøk hos søstern og mannen hennes og lille tantegull.. Vi har grillet grillmat og kost oss med is til dessert! NAM! :D

Her omdagen var jeg så engstelig pga lite liv, men nå er han i full rulle igjen! enda godt! :D
Men SMERTER ja, i nederste del av ryggen, foran og mensmurringer til de grader.. Men det er vel sånn det er mot slutten! Sikkert litt bekkenløsning og slikt.. Ser frem til å bli ferdig! :D

Vel håper dere har hatt en strålende dag også! :)))

ja, er så deilig at vi er i mai måned   ENDELIG!!!!

hørtes ut som du har hatt en kjempe dag! her har vi vært ute å lekt i bhg og grillet ;) nathaniel var rimelig sleten nå når han endelig kom seg i seng ;p hehe

JUHU!! Deilig å tenke på at det nærmer seg! Blir spennende å lese alle fødselshistoriene som kommer til å renne inn her. Regner ikke med at jeg får før termin iallefall og det er om nøyatig 3 uker. Føles lenge til, men så har de siste 3 ukene gått ganske fort da. Jeg får vel bare henge fingrene i noe hele tiden, så går dagene :)

Endelig MAI
Selv om jeg er en av de som har termin sist i mai, så skal da dette gå fort.. Håper at han vil komme litt før:)
Spennende tid i mai-gruppa framover nå. Kan fort være en fødsel hver dag:)
Ønsker alle som ikke har født enda, lykke til:)emoticon

Endelig mai, ja!!! Og vi har også hatt nydelig vær idag!!! Måtte det vare...

liiiiiiiiiker:-) termin i morga,men lar seg vente på denne lillegutten:-) maserier siden forrige uke,men ingenting enda:-) jaja nydelig vær iallefall:-)

Ja endelig mai, men enda lenge til terminen min i slutten av mai! Og bra er det, har enda 1 uke igjen før permisjonen min starter og har masse jeg må gjøre før lille tuppa kommer! Håper på mange fine fødselshistorier jeg kan kose meg med fremover:)

Ja, Spennende å følge med på alle som har født og føder fremover!! :D
Jeg føder sikkert ikke før termin jeg heller, men under 2 uker til termin, såå.. ABSOLUTT en spennende tid ja! :D

endelig! 3 dager til termin og håper jeg ikke går mye over! det fine været hjelper på da!

endeeeeligg mai  hadde termin i går,men får håpe han kommer om et par dager,er virkelig sliten nå! har masse mens murringer foran og bak,og små kvalm :(..så får håpe det er et godt tegn på at han kommer snart !!gleder meg masse

Ja endelig kom mai måned som vi har ventet så lenge på <3 Så nå kan de komme som perler på ei snor disse søte små :D 

Helt utrolig at vi er kommet til mai allerede! Synes tida etter uke 18 har gått utrolig fort, og godt er det :)

Vi er så klare for å bli foreldre for første gang her <3

herlig herlig :D

Dagen idag har vært smertefull.. mensmurringer/kynnere til de grader.. klarer nesten ikke gå her. Alt er vondt! men terminen min er ikke før 13, så kommer vel ikke de første dagene.. kommer sikkert til å gå overtid! :p hehe..

Fantastisk dag idag og forresten, godt over 20 grader i skyggen er ikke værst! :D fått litt farge i dag og! :))

Back
Topp