Hvordan er det mulig at Mai har fått 1000 innlegg bare i dag, mens vi bare har gått opp med 200?
Go go go go
Go go go go

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan de får det tilTror vi må leke mer rett og slett! Ikke så mye nytt å spennende å melde her. Venter og venter på tidlig ultralyd nummer 2 til torsdag! Lever det fortsatt noen inni der, så kanskje jeg tør å tro på at jeg er gravid
Jeg også venter og venter, min er på onsdag
nervepirrende!De er bra effektiveJeg skjønner virkelig ikke hvordan de får det tilJeg også venter og venter, min er på onsdag
nervepirrende!
Så spennende! Får håpe vi har bilder og gode nyheter å melde til uka
Jeg ser det er mye tull, deler opp setninger i flere innlegg, men hvis det teller så er det jo bare genialtDe er bra effektiveSå spennende! Får håpe vi har bilder og gode nyheter å melde til uka
![]()

Enig! Hvertfall når vi holder på med så mange rare leker bare for å få skjult forum. Men så klart, da ser man jo også hvem som er interessert i skjult forum da, for de er jo aktive i de trådene ogsåJeg ser det er mye tull, deler opp setninger i flere innlegg, men hvis det teller så er det jo bare genialtJeg syntes det er litt rart at man har så høy grense for aktivitet egentlig, man vet jo at aktiviteten dropper til «normalt» nivå så fort skjult gruppen er opprettet, så hvorfor ikke bare senke grensen liksom til typ 3000 innlegg
![]()
Ja der er sant, men det er nok bare blitt sånn og blir værende sånn i evig tidEnig! Hvertfall når vi holder på med så mange rare leker bare for å få skjult forum. Men så klart, da ser man jo også hvem som er interessert i skjult forum da, for de er jo aktive i de trådene også

Det er vel et par stykker som har satt av dagen til å skriveJeg skjønner virkelig ikke hvordan de får det tilJeg også venter og venter, min er på onsdag
nervepirrende!
Må være noe såntDet er vel et par stykker som har satt av dagen til å skrive
Jaja all ære til dem

Det syntesVi har det dritgøy.![]()

Du er nok langt i fra alene!Jeg kan skrive litt mer for jeg har masse ledig tid er sykemeldt , jobber som anleggsarbeider og det fungerte veldig dårlig med kvalmen . Tenkte å opprette en tråd for folk som jobber i anlegg og industri , men mulig jeg blir litt alene ![]()
Jeg kjenner mange kvinner som jobber i mannsdominerte yrker Det har jeg full forståelse forTrur nok kanskje noen er litt avventende med å skrive for mye her innpå også, kjenner eg er litt forsiktig med å skrive for mye her innpå, men det er rett å slett bare fordi eg er litt små redd og vil vente til eg har vert på otul og sett at det fremdeles er bra der inne.. Tenker at når eg vet litt mer, blir det lettere å skrive om forskjellig her innpå..
Leker og sånt kommer litt utenfor da, men man gjør jo det man ønsker selv, det er ingen som trenger å forklare eller forsvare hvorfor de ikke er så aktive
Go go go go