*Mai prøvere*

Nurk_I_Magen

Blir kjent med forumet
For de som ikke lyktes i april lykke[;)]

Vanlige forkortninger:
FTD = Første testdato
PP = Prøveperiode
NT = Negativ Test
NTD = Neste testdato
TR = Tante Rød
TB = To blå (positiv gr.test)
MA/SA = Missed abortion/Spontan abort

brukernavn/alder/pp/IKM/FTD


[:D](Gravid)To blå:



[:@] (Mens)Tante rød:



[8|]Ventegjengen:

Skog/29år/1pp/IKM 01.05/FTD 01.05
mira1/33år/6pp/IKM 03.05/FTD 03.05
Star83/21år/1pp/IKM 5-7.05/FTD 07.05
Lutta/34år/1pp/IKM 08.05/FTD 09.05
Nala/20år/6pp/IKM 24-26.05/FTD 26.05


[:-]Usikker:
 
Til dere som ikke lyktes i april.. Som forventer mens i mai.. Kom hit og sleng dere på listen.

Bare kopier listen jeg har laget og skriv dere selv inn.

Det er så korselig og kunne følge med på hvordan det går med alle sammen. Å kunne dele kunnskap, følelser osv.

Det er jo det som er så fint med slike forum. At vi er her for hverandre.

Selv så ble jeg nok en gang skuffet når jeg fikk mens denne gangen også. Jeg var så sikker på at denne gangen hadde det gått. Men den gang ei. Så er sitter jeg ute i min 6måned som prøver. Å jeg skal si deg tiden går seint når man har lange sykluser + uregelmessig sykluser. Mine kan variere fra 29-32 dager. Noe som er veldig kjedelig.

Så må jeg bare anbefale dere denne siden for dem som ikke kjenner til den www.pernille.info en veldig flott side. Med masse forskjellig informasjon. Ta en titt, det er vært!!!
 
detta her var mye nytt...aldri vært inne å titta på "forumet" siden jeg ble medlem!
Så da lurer jeg på...Nala...kunne du tenkt deg å si litt om åssen alt detta fungerer?
 
hi,hi..greide nå iallefall å få inn et innlegg!(åssen får jeg med smiley?)
Er vel sånn delvis i prøvinga,hadde tenkt å planlegge å få det til å klaffe nå til mai...
Men hadde visst et "uhell" her dagen etter EL,så ble pp en mnd tidligere.Så er det no er jo det bare fint!;)
Intil videre er min "status"(eller hva en skal kalle det..):

Star83/21/pp1/IKM 5-7.05/FTD 07.05

(har jeg skjønt detta da!?)
 
Heizann.. skal hjelpe deg jeg vettu..
Jeg putta deg inn på listen så nå trenger du ikke tenke noe mer over det.
Ellers så tar du bare å markerer lista å tar kopi.
så gjør du slik som når du starter en ny melding og limer den inn der. og skriver navn osv.
Smilyer får du ved og trøkke på de smile fjesene som er på side av der du skriver.
Bare spør mer viss det er noe mer du lurer på.
 
Om du er her inne nå...Nala...Kan jeg være så frekk å spørre om du vil gi bort msn adr din!?[:D] Så kanskje vi kunne skrivd litt der...
 
*Ja pluss at nå er du skrivd opp i en vente tid. Du venter på mensen som du helst ikke vil at skal komme[;)]

*Får du mensen så skriver du deg opp der. Og hopper videre til neste prøve måned som da vil bli Juni...

*Får du ikke mensen til den tiden du forventer og tester negativt på en graviditet test, så setter du deg opp på usikker inntil videre.

*Viser det seg aat du er gravid setter du deg under : to blå. og hopper videre til termin klubbene..

**På denne måten blir det lettere for andre prøvere å se hvor lenge man har prøvd, hvoerdan man ligger ann og om noen har blitt gravide i løpet av den tiden man er her. Og hvor mange prøvere det blir ettervært.

LYKKE TIL VIDERE!!! Gleder meg til å bli bedre kjent med deg.
 
Tror jeg traff [:)]. Tested i dag... den var veldig svak da, men det skal jo ikke ha noe å si?

ORIGINAL: Nala

For de som ikke lyktes i april lykke[;)]

Vanlige forkortninger:
FTD = Første testdato
PP = Prøveperiode
NT = Negativ Test
NTD = Neste testdato
TR = Tante Rød
TB = To blå (positiv gr.test)
MA/SA = Missed abortion/Spontan abort

brukernavn/alder/pp/IKM/FTD


[:D](Gravid)To blå:

Skog/29år/1pp/IKM 01.05/TB 01.05

[:@] (Mens)Tante rød:



[8|]Ventegjengen:

mira1/33år/6pp/IKM 03.05/FTD 03.05
Star83/21år/1pp/IKM 5-7.05/FTD 07.05
Lutta/34år/1pp/IKM 08.05/FTD 09.05
Nala/20år/6pp/IKM 24-26.05/FTD 26.05


[:-]Usikker:
 

Vanlige forkortninger:
FTD = Første testdato
PP = Prøveperiode
NT = Negativ Test
NTD = Neste testdato
TR = Tante Rød
TB = To blå (positiv gr.test)
MA/SA = Missed abortion/Spontan abort

brukernavn/alder/pp/IKM/FTD


(Gravid)To blå:



(Mens)Tante rød:



Ventegjengen:

Skog/29år/1pp/IKM 01.05/FTD 01.05
mira1/33år/6pp/IKM 03.05/FTD 03.05
Star83/21år/1pp/IKM 5-7.05/FTD 07.05
Lutta/34år/1pp/IKM 08.05/FTD 09.05
Nala/20år/6pp/IKM 24-26.05/FTD 26.05


Usikker:

< Melding endret av Nala -- 30.04.2005 0:29:35 >

_____________________________

Klemmer fra meg

Vanlige forkortninger:
FTD = Første testdato
PP = Prøveperiode
NT = Negativ Test
NTD = Neste testdato
TR = Tante Rød
TB = To blå (positiv gr.test)
MA/SA = Missed abortion/Spontan abort

brukernavn/alder/pp/IKM/FTD


(Gravid)To blå:



(Mens)Tante rød:

mira1/34år/6pp/IKM 03.05/TR 01.05

Ventegjengen:

Skog/29år/1pp/IKM 01.05/FTD 01.05
Star83/21år/1pp/IKM 5-7.05/FTD 07.05
Lutta/34år/1pp/IKM 08.05/FTD 09.05
Nala/20år/6pp/IKM 24-26.05/FTD 26.05


Usikker:


Måtte desverre gå fra ventegjengen til tante rød i dag. Trodde det skulle gå denne gangen, men der tok jeg feil. Er litt deppa i dag. Er så slitsomt med alle nedturene. Får vel prøve igjen om to uker.
 
Så kjipt! Kjenner til det. Har hatt noe sånne nedturer jeg også. Man håper det har klaffet, men så blir man skuffet nok en gang[:(]
Har opplevd det noen ganger, selv om vi nå har bestemt oss for å vente med 100% satsing til august!
Lykke til om 14 dager! Skal følge med deg...
Klems[:)]
 
Gratulerer,gratulerer så mye!!![:)]
Ønsker dere lykke til med svangerskapet...
Koslig om du titter innom her etter legebesøk og forteller legetermin![;)]
 
Søren også da...
Ikke alltid greit,får krysse fingre på neste gang da![;)]
Kanskje det hjelper å ikke fokusere for mye på det,det fungerte iallefall bra her sist gang.
 
Takk for støtten Star83. Godt med litt støtte når ikke alt går riktig vei.
 
Bare hyggelig det du![;)]
Venter spent her nå...på å teste...
Skal teste på lør egentlig,men tror jeg drøyer det til man.
Sånn visst syklusen blir litt forskyvi,kommet frem til at det er bedre enn å ta en test for å få mens samme kveld eller sånn. Og så er det større sjangs for at den er positiv kanksje om det drøyes litt...håper jeg![:-]
Du kan jo innføre en avtale med mannen din om at dere har sex annen hver dag,og ikke tenke no mer på det enn bare sex.Og da har dere jo et par muligheter rundt el![;)]
Spørsmålet er vel å kunne la være å tenke,ikke veldig lett.
Eller om du f.eks regner deg frem til når el er ca og det treffer en helg,så bestill dere en hytte eller noe koslig. Sånn for å ha tankene på noe annet!
Tipset jeg fikk sist var å anskaffe en katt,da ville jeg ha tankene andre steder...
Fikk det til uten en katt da,men unna oss en kveld med kino og middag(ikke sikker på om det var akkurat den kvelden som gjorde gjenomslaget,men var koslig da![:D])
Lykke til om ca 14 dager iallefall da...Så snakkes vi.
 
GRATULERER SKOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lykke til videre[:D]

Vanlige forkortninger:
FTD = Første testdato
PP = Prøveperiode
NT = Negativ Test
NTD = Neste testdato
TR = Tante Rød
TB = To blå (positiv gr.test)
MA/SA = Missed abortion/Spontan abort

brukernavn/alder/pp/IKM/FTD


(Gravid)To blå:
Skog/29år/1pp/IKM 01.05/FTD 01.05


(Mens)Tante rød:

mira1/34år/6pp/IKM 03.05/TR 01.05

Ventegjengen:

Star83/21år/1pp/IKM 5-7.05/FTD 07.05
Lutta/34år/1pp/IKM 08.05/FTD 09.05
Nala/20år/6pp/IKM 24-26.05/FTD 26.05


Usikker:
 
hey hey! eg er ganske ny her.har ennå ikkje heilt forstanne dei der forkortelsane ennå.hehe! men sånn ligavel så er eg og "mai prøver" satser på at det sjer noe denne månen.er i vår første prøveperiode.har ingen barn fra før.gleder meg veldigt til den lille spiren kommer!!
 
Hei linn s.
Skriv deg på listen da vel. Kopier lista, åpne for en ny melding og lim inn.
Så skriver du inn eks:

linn s/alder/1pp/Ikm 00/FTD 00

IKM er den dagen du forventer mens, men ikke vil ha den.
FTD er den dagen du tror du kommer til å ta en graviditets test.

Lykke til[:D]
 
ORIGINAL: Nala

Hei linn s.
Skriv deg på listen da vel. Kopier lista, åpne for en ny melding og lim inn.
Så skriver du inn eks:

linn s/alder/1pp/Ikm 00/FTD 00

IKM er den dagen du forventer mens, men ikke vil ha den.
FTD er den dagen du tror du kommer til å ta en graviditets test.

Lykke til[:D]


hei nala!!

nå vett eg ikkje om eg gjer dette riktig,men eg prøver.hehe


linn s/21år/1pp/ikm25/ftd31

håper eg klarde dette! hihi! men koslikt å snakke med noen i samme situasjon da.er du ferdig på skole til sommeren nå,eller skal du forsette?? håper å kunne snakke med deg en anner gang og.lykke til!

klem linn
 
Vanlige forkortninger:
FTD = Første testdato
PP = Prøveperiode
NT = Negativ Test
NTD = Neste testdato
TR = Tante Rød
TB = To blå (positiv gr.test)
MA/SA = Missed abortion/Spontan abort

brukernavn/alder/pp/IKM/FTD


(Gravid)To blå:
Skog/29år/1pp/IKM 01.05/FTD 01.05


(Mens)Tante rød:

mira1/34år/6pp/IKM 03.05/TR 01.05

Ventegjengen:

Star83/21år/1pp/IKM 5-7.05/FTD 07.05
Lutta/34år/1pp/IKM 08.05/FTD 09.05
Nala/20år/6pp/IKM 24-26.05/FTD 26.05
linn s/21år/1pp/ikm25/ftd31



Usikker:


Bare måtte bry meg litt jeg...
Nå har jeg kopiert og lagt deg til på lista,linn s![;)]
[&:]
 
Vel vel... så var gleden kortvarig... jeg er nok ikke gravid likevel.

Jeg syns testen var litt svak så jeg tok en ny test dagen etter (mandag). Og da var den negativ. Siden det vat et annet merke tenkte jeg at det sikkert skyldtes at den var mindre sensitiv og at når jeg tok en test dagen etter der igjen så kom den helt sikkert til å være positiv. Men det var den ikke....

I lettere panikk ringte jeg legekontoret og var inne i dag og tok nok en test. Og negativ igjen. Ingen har noen god forklaring på dette... men det virker som om noe er ute av synk i kroppen min for tiden. Jeg har da heller ikke fått mensen og er nå på dag 42, eller 43 da siden klokka er 2 om natta nå... riktignok har jeg til tider hatt lange sykluser, men når jeg da skrev opp at jeg hadde IKM søndag så var det ut fra lengste syklus jeg noengang har hatt, dvs 38 dager.

De tok en blodprøve som jeg får svar på forhåpentligvis på fredag, men vi regner med at det igrunn ikke er noe hcg der heller... trodde virkelig ikke de testene ble falsk positive sånn uten videre... forstår ikke hva som skjer... hadde jeg da i det minste fått mensen så kunne jeg nullstilt tankene og begynt på en ny syklus... nå befinner jeg meg bare i et merkelig vakum.

Så nå vet jeg ikke hvilken kategori jeg hører hjemme i... regner meg vel egentlig ikke som medlem av ventegjengen heller, da graviditet er blitt rimelig avkreftet kan man si. Mannen min har vært bortreist og nå så selv om eggløsningen min skulle ha vært i løpet av de siste par ukene, så har jeg ikke hatt noen mulighet til å bli gravid uansett...

Så jeg får vel bare vente og melde meg inn i en ny "prøver"-gruppe når jeg vet noe mer om hva som skjer med syklusen min...

klem fra

en veldig trist og lei skog...
 
Back
Topp