Mai-mager :)

Min mage, tatt i dag uke 39+2
 
 


 
enda ett bilde av magen min i uke 38 + 2[:D] eneste jeg hater med den er strekkmerke over navlen, kunne ikke vært styggere[:'(]men utenom det er jeg glad hihi[:D]


 
Jeg og har sånn! Bare ett eneste rett der.. mitt er smalere da, og knall rosa! [:D] Er greit siden det bare er ett!
 
[;)]Og her er min mage i uke 36+1[;)] Det var på mandag[:D] Måtte få litt hjelp til å legge ut bilde, så tusen takk Fiorellina[:)]
 
 
Så stor majea....skjønner det er slit å gå med to...moro å se en mage med to i, har ikke sett det før jeg [:)] Du holder deg godt ellers assa....heldig du [:)]
 
Den er fryktelig stor og tung nå ja, jeg er rett og slett DRITT lei[:'(] Idag klarte jeg ikke,for første gang, å ta på meg sokkene selv, så det var godt samboer var hjemme[;)] Jeg har heldigvis sluppet unna strekkmerker osv, men føler at hvis disse gutta ikke kommer snart så kommer strekkmerkene[&:] Det føles faktisk som at magen skal sprekke hvert øyeblikk[&:] Jeg har lagt på meg ca 25 kg nå, mer enn nok, så jeg håper de snart kommer altså [;)] 
 
13+0                               14+1                              15+0                               16+0
     

17+0                               18+0                               19+0                              20+0
     

21+0                               22+0                               23+0                              24+0
      

25+0                               26+0                              27+0                               28+0
      

29+1                              30+1                               31+0                               32+1
     

34+0                               35+0                              36+0                              37+1
     
 
38+0
 
 
Ååå, så mange fine mager da gitt[:)] 
 

Her er magen min 37+5
 
 

og her er den i dag, 38+5
 
Herreguuuuuud, så svær den er.............[8|]
 
Ja det må jeg si litjtrøndern, den var stooor... Men den var veldi fin!!!!
 
ORIGINAL: Pastella

Ja det må jeg si litjtrøndern, den var stooor... Men den var veldi fin!!!!
 
Den var stor gitt.....skjønner hvis du er sliten assa [:)] 
 
ORIGINAL: Pastella

Ja det må jeg si litjtrøndern, den var stooor... Men den var veldi fin!!!!

 
Signerer[:D] 
 
Vi har like mager vi to [:)] [8D] Tuuungt...
ORIGINAL: litjtrøndern


Her er magen min 37+5



og her er den i dag, 38+5

Herreguuuuuud, så svær den er.............[8|]
 
Lilleknøtt i mamma's mage

~uke 13~


~uke 17~


~uke 20~


~uke 23~


~uke 25~


~uke 27+1~

~uke 28~


~uke 30~


~uke 31~


~uke 32~

~uke 33~


~uke 34~


~uke 35~


~uke 36~


~uke 37~


~uke 38~


~uke 39~


nå er det vel veldig lov å håpe at det ikke blir flere bilder der magen er så stor på en lang stund..
eller?

Kom ut vesla!!
 
her er nytt bilde,tatt nå:) uke 39+1[:)] basketballen...hihi

 
upps...skulle kanskje vaska speilet først...[8D][8D]
 
Back
Topp