Mai-mager :)

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
Nå har jeg hørt om flere her inne som sier at magen begynner å vise seg. Vil noen dele den med oss???? har selv ikke tatt noe bilde enda, får se når det blir. Men er veldig nysgjerrig på deres mager...
 
Så kom igjen [:)]
 
ikke sikker på om bildet kom med, men jeg er iallefall 10 uker på vei her.
(og jeg har vanligvis ganske flat mage....)


 
Her er magen min i begynnelsen på september

 
Dette er i fra 12.10

 
Magen min er veldig oppblåst.. så vet ikke om magen har kommet litt, for den er ikke så veldig stram enda..
 
ORIGINAL: Trine82

oj skikkelig gravidmage jo, hvor langt var du på vei der?? [:)]



meg?  Var 7+5 på det bildet.  Har hatt mage siden IKM jeg da.  Dette bilde er fra når jeg var 4+6


 
da må det jo enten være en del luft, eller flere inni der hehe. For livmoren har jo ikke vokst opp av bekkenet enda. Og vi har vel termin samme dag tror jeg, 29 mai. Har litt  mage jeg og, men er nok mye luft
 
ORIGINAL: Trine82

da må det jo enten være en del luft, eller flere inni der hehe. For livmoren har jo ikke vokst opp av bekkenet enda. Og vi har vel termin samme dag tror jeg, 29 mai. Har litt  mage jeg og, men er nok mye luft


jepp, mye luft ute å går:p  Den har faktisk krympa litt siden jeg var i uke 5-6.  Og er 29mai her også:) I følge BIM termin kalkulatoren. Får jo forskjellig alt ettersom hvilken kalkulator man bruker. Da jeg var på UL sa hun ikke termindatoen, bare hvor langt jeg var på vei.
 
Her er min mage ved 10+0


 
Og her er 11+0. Skjer noe nå altså!

 
Gleder meg sann til jeg er gørr stor:)
 
ORIGINAL: Malina83

Gleder meg sann til jeg er gørr stor:)

 
Det er ikke noe å glede seg til å bli gørr-stor, for da er det tungt å bevege seg. MEN når man har sånn fin mage 5mnd'er til 8mnd'er. Da er man fin da...![:D]
 
 

12 veker                                      28 veker
 
hehe Er godt å se det ikke er bare meg som er tidlig ute med mage. har ikke kommet så langt enda at jeg har fått tatt bilde.
Jeg spurte legen om det virkelig var mulig å få sånn mage jeg har så tidlig. tenkte hvor stor jeg kom til å bli i 9. mnd da [8D]
Hu lo litt av meg da[:)]
Men det er så stor forskjell på når man får mage. 
 
Har endelig begynt å få "ekte" mage jeg nå. Altså att jeg endelig kjenner toppen av livmoren- men syns den nester har fordobble seg i tørrelse i løpet av denne uken..
 
Har ikke fått tatt noen bilder enda, men til å være mai-kanskje-april-baby er h*n nesten usynlig.. Ser bare tjukk ut! [:)]
 
Back
Topp