Mai mødre i Oslo:)

lilje89

Signy Veiby
Hei! Er gravid nå med mitt barn nr 2. Ble tidlig sykemeldt pga hypermesis og bekkenløsning. Dagene er lange mens venner og familie er på jobb. Noen i lignende situasjon som kunne tenkt seg et treff? Vil gjerne bli kjent med flere oslo mammaer:)

Ja, absolutt! Selv er jeg trøtt trøtt trøtt og sover MASSE, men har veldig lyst til (og bør) å komme meg ut litt mer

Jepp :) jobber, men ikke fullt. Ser jeg en ledig tid for treff, hopper jeg med glede inn :) kjeder meg en del på fritiden, og mulig jeg og snart blir sykemeldt pga bekkenløsning...

Hadde vært innmari hyggelig altså:3some

I den andre Oslo-tråden "Oslo-girls" snakket vi litt om å kanskje prøve å få til et treff søndag 30 Mars, imed at noen fortsatt er i jobb på hverdager, men også før vi blir for store å tunge til å ikke greie noe lenger ;)
Vi kunne f.eks møtes på en kafé i byen med søndagsåpent? :)

Jeg er sykemeldt fram til fødsel om noen har lyst å ta en kaffe på dagen i uka dager er jeg ledig. Bor ikke langt fra kværnerbyen

Hei alle sammen! Tiden går sabla fort nå, og jeg lurer på om noen fortsatt vil treffes i Oslo nå på søndag (30.03)? :D
Vi kan absolutt få til flere treff etter det, men hvis flere enn meg bare sitter hjemme og kjeder seg, vil jeg gjerne ut og treffe noen av dere på søndag! Mathallen i Oslo har flere kafeer oppe på søndager, bl.a et sushi-sted jeg har hørt mye bra om :)

(Jeg postet denne på den andre Oslo-tråden også, så flere får muligheten til å henge seg på.)

Jeg har også veldig lyst , men neste uke er min siste arbeidsuke , så er overfylt med arbeid :smiley-angry003

Men jeg blir gjerne med en annen gang:happy090

Jeg starter permisjon på fredag, og kan feks neste uke:)

Back
Topp