Mai eller april?

tidligerebruker

Elsker forumet
Hva skal jeg gå for, april eller mai? hm... Har så mye i vinden for tiden at jeg nesten vurder å vente et år til,men det er jo så veeeeeeeeeeeldig lenge til :P

Er det forresten noen i deres omgangskrets som er prøvere?

nei vet ikke om du skal gå for april eller mai jeg... hehe

Går inn for fullt for April her værtfall [;)]

Jeg var tidlig ute med å få unge.. det er snart 7 år siden.. og ingen av mine nærmeste venner har unger eller har planer i år. Ei som kanskje går inn for 2012 baby.. ellers ei som tenker om 2-3 år. De andre er ikke så intr i unger (ennå?) eller mangler en kar da.. hehe [:)]

jeg har kanskje bare fått kalde føtter :P ordner seg når man først setter i gang :D føler det er på tide å sette igang,hehe ;)

Det er alltids kjekt når det er noen man kjenner som kanskje prøver å bli gravid samtidig :)

Ja ordner seg nok når en først er i gang.. lett å få litt kalde føtter.. ikke bare bare [;)]

Ja hadde jo vært kjekt å kjenne noen som også er/blir prøver nå, men gjør nå ikke det da. Hu ene venninna som kanskje skal prøve på 2012 lurte på om vi ikke skulle vente til da.. hehe, men naaaai[;)]

hehe,nei det er det ikke. Har også ei som kanskje skal prøve seg på 2012,men trur ikke jeg heller vil vente til da :)

Vi skal prøve på 3`dje og sistemann, så føler ikke for å drøye lenger.. to tette går nok bra [;)]

Men hu venninna har ingen unger og ikke vært sammen med gubben såååå lenge..derfor de vil vente.. SÅ... resten av vennegjengen som ønsker seg unge(r) kjem vel på rekke og rad etter vi er ferdig.. hehe

*glede seg* [:D]

hehe,sant så sant. Slike graviditere smitter ofte over på hverandre :P men ser ut til at jeg er overtalt og vi går for første PP neste mnd :)

Oi..spennende [:D]

Lykke til neste mnd og håååper det klaffer KJAPT [:D]

dermed blir det april ;) hehe,hm....rar tanke, litt fjern men blir fort veldig realistisk!

Kjør på med april!
Det passer sjelden med barn før man sitter midt i det! Alltid grunner nok til å vente! :)

Jeg vet ikke om noen flere som prøver, og jeg kjenner jeg er litt glad for det! Da jeg ventet snuppa var jeg gravid samtidig som en annen venninne, men hun mistet dessverre sent i svangerskapet.

sant så sant :) Når passer det best egentlig? men akkurat nå passer det egentlig ikke så super bra iforhold til jobben, men vet liksom ikke når det vil passe senere?

hehe, ja nå er det gjort, så er det bare å vente å se...Regner med at jeg er gravid, føler det på meg :) hehe, jeg er så fordømrade fruktbar [:D] :P skal ikke teste før den etter den 30.juli, så enda ei stund til...

April[:)] hehe April eller mai er nesten Ett fett!! ja... flere i min omgangskrets som vil ha baby.. noe som gjør at jeg får enda mer lyst på[:)] tihi krysser fingrene!

Back
Topp