Vat litt usikker på om frøkna skulle bli mai baby eller juni baby Hun kom 5 dager før termin, altså 30. Mai. Så jeg benytter meg av Mai 2019 gruppa nå da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vat litt usikker på om frøkna skulle bli mai baby eller juni baby Hun kom 5 dager før termin, altså 30. Mai. Så jeg benytter meg av Mai 2019 gruppa nå da?
Tusen takk!!! Skal bli herlig å bli kjent med dere Jeg var så sikker på at hun skulle komme i juni, at jeg aldri rakk å skrive så mye herDu er hjertelig velkommen hit!
Tusen takk!!! Skal bli herlig å bli kjent med dere Jeg var så sikker på at hun skulle komme i juni, at jeg aldri rakk å skrive så mye her
Oh den føler jeg! Siste uken virket lengre enn hele svangerskapet Er så glad jeg endelig har kroppen min tilbake. Og toalettbesøkene er som førHeldig der vi er en del som har vært medlem av et klagekor her siste tiden tålmodigheten gikk det slutt på når vi var fler og fler som gikk over termindatoen
Eller beggeVat litt usikker på om frøkna skulle bli mai baby eller juni baby Hun kom 5 dager før termin, altså 30. Mai. Så jeg benytter meg av Mai 2019 gruppa nå da?
Her kom han også før termin, 4 dager før. Og de siste ukene, fra uke 37 føltes som en hel mnd på 1 uke men var jo inn å ut av sykehuset på vekstkontroller, så ble litt mye sykehusOh den føler jeg! Siste uken virket lengre enn hele svangerskapet Er så glad jeg endelig har kroppen min tilbake. Og toalettbesøkene er som før
Det var en utfordring å holde seg de første dagene Jeg følte jeg ikke hadde noe kontroll på underlivet etter fødsel Heldigvis normalt igjen måHer kom han også før termin, 4 dager før. Og de siste ukene, fra uke 37 føltes som en hel mnd på 1 uke men var jo inn å ut av sykehuset på vekstkontroller, så ble litt mye sykehus
Men her er ikke toalett besøkene normale enda, må minne meg selv på å gå på do da jeg ikke kjenner tissetrangen