Mai baby ♡♡

Såklar4nr3

Glad i forumet
Lager meg en dagbok her inne jeg. Er litt koselig å ha et sted man kan legge inn bilder og skrive om det som skjer i graviditeten :)

Jeg tok første strimmeltest på ettermiddagen lørdag 23 aug (9/10 dpo). Da hadde jeg skikkelige ligament smerter når jeg nøys tidligere på dagen og jeg ble så og si sikker på at det var en liten spire på gang :-D Testen var ganske tydelig positiv og testen som ble tatt på morgen urin dagen etter var litt sterkere igjen. Jeg fant allikevel ikke helt roen og måtte teste digitalt på mandag 25 aug. 12 dpo der jeg da fikk opp Gravid 1-2 uker ♡♡ Da tok jeg det skikkelig inn og klarte å glede meg litt ekstra over nyheten! Det var jo bare 1 pp og vi hadde ikke trodd det skulle gå så fort. Hehe
Så da sitter jeg her i uke 3+6 og krysser fingre og tær for at dette skal gå fint!

Symptomer:
-Kvalm
-Trøtt
-Ofte på do
-Oppblåst mage
-Stikkinger/murringer
-Mye utflod

Spent på veien videre! ☆

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august, positiv digital test 25 august
 
9/10 dpo

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august, positiv digital test 25 august
 

Vedlegg

  • 1409074626264.jpg
    1409074626264.jpg
    34,4 KB · Visninger: 40
12/13 dpo

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august, positiv digital test 25 august
 

Vedlegg

  • 1409074659200.jpg
    1409074659200.jpg
    50 KB · Visninger: 38
Uke 4+0 i dag ♡

*Tok en test i dag tidlig som er sterkere enn den på mandag.*

I dag har jeg sovet lenge og sittet mye i sofaen...skulle vert ute i solen men har ikke orket! :p Mye murringer og en del svimling ila dagen, men kvalmen har kun vert her på morgenen heldigvis. :)

Kjenner også at lunta er en del kortere for tiden :p hehe

I dag har jeg tenkt en del på når jeg mistet i uke 4+3 i forfjord...nærmer seg den tiden nå. Prøver å huske om jeg hadde samme symptomer da som jeg har nå...er såå redd for å gå på do og se rødt på papiret!! Kjenner angsten kommer bare ved tanken...det var så vondt både psykisk og fysisk og jeg håper vi aldri opplever det igjen! ♡♡

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
 
Sitter på nattevakt og kjenner bekkenproblematikk lang vei!! :-( Hadde store problemer i forrige svangerskap og det begynte tidlig (hormonelt utløst). Utviklet seg da slik at jeg var sykemeldt 50 % i nest siste mnd. og fullt siste mnd før permisjonen. Fødte 18 dager før tiden da og var overlykkelig for den mnd avslapping. Men etter fødselen sleit jeg i over en mnd før jeg klarte å gå på tur noe som ødela ganske mye.

Krysser fingrene for at bekkenet ikke blir så kranglete denne gangen!

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
 
Sitter på nattevakt og kjenner bekkenproblematikk lang vei!! :-( Hadde store problemer i forrige svangerskap og det begynte tidlig (hormonelt utløst). Utviklet seg da slik at jeg var sykemeldt 50 % i nest siste mnd. og fullt siste mnd før permisjonen. Fødte 18 dager før tiden da og var overlykkelig for den mnd avslapping. Men etter fødselen sleit jeg i over en mnd før jeg klarte å gå på tur noe som ødela ganske mye.

Krysser fingrene for at bekkenet ikke blir så kranglete denne gangen!

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Jeg kjenner også på en liten auau i bekkenet, bak på venstre side. Hadde det sånn med forrige graviditet også, men forsvant med en gang jeg mista. Og nå er den samme vondten tilbake selvom jeg bare er 4 uker på vei ;) Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg...
 
Jeg kjenner også på en liten auau i bekkenet, bak på venstre side. Hadde det sånn med forrige graviditet også, men forsvant med en gang jeg mista. Og nå er den samme vondten tilbake selvom jeg bare er 4 uker på vei ;) Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg...
Huff...ja akurat bekkenproblemer kunne jeg tenkt meg å slippe! :-/

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
 
I natt kom halsbrannen!! :-O Burning sooo bad :-/ og jeg er på jobb og har ikke fruktsalt tilgjengelig! :-( Må ha med meg heretter.

Skal jo egentlig ikke klage på symptomene man får...men vanskelig å la være kl 03.24 på natta! :p

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
 
Uke 4+3

Kviser popper ut over alt nå, kvalm, mye som ikke smaker så godt som det har gjort tidligere, bedre luktesans, svimler ofte, oppblåst i magen, trøtt og tiltaksløs, tett i nesa, murrer/annerledes følelse i magen :) Masse fine symptomer! De må bare være der slik at jeg kan være litt tryggere på at det her går bra ♡

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
 
Uke 4+5

Små syk og skikkelig oppblåst i magen...blæhh! Håper jeg er MYE bedre til onsdag når jeg skal på jobb. Sovna hele 3 ganger på sofaen i går og er helt sløv i dag også. Men nå er mannen kommet hjem ♡ så da kan jeg ikke bare legge meg :p

Tok en ny test i dag (siste ble tatt på fredag) og den er helt tydelig sterker :) ♡♡

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
 

Vedlegg

  • 1409566772583.jpg
    1409566772583.jpg
    40,5 KB · Visninger: 23
Kjenner angsten kommer snikende nå når så mange får blødninger og sa... :-/ Får helt vondt av de som må gjennom det! Det er jo helt grusomt uansett hvor langt man er kommet og bare på denne korte tiden gledder jeg meg så utrolig mye til å få et barn til...akkurat dette barnet... Håper og ber om at alt vil gå bra denne gangen også ♡ Kommer definitivt til å teste annenhver dag for å se at strekene holder seg sterke. Må nok ha en digital test til også...

Hadde egentlig tenkt å ikke stresse meg opp med å tenke slik...men nå ble det plutselig veldig vanskelig! ☆Krysser fingrene for at det går bra med alle her inne fremover ☆

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
 
jeg vet hvordan du har det.men for min del har jeg troen denne gangen,var mer bekymret de forrige gangene.fikk heller ikke så sterk stigning i.motsetning til nå:) håper ikke flere må ut fra forum.jeg blir å teste strimmel hver dag til jeg kan ta neste digital iallefall.tror det blir tidlig ul og;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg gleder meg til uke 9! Da skal jeg begynne å lete etter hjertelyd ♡♡ Skal teste hver 3 dag tenker jeg...håper strekene holder seg sterke!

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
 
jeg og,kjøpte doppler i mars:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg kjøpte når jeg ble gravid med kommende storebror ♡ Det var bare helt fantastisk når jeg plutselig fant den nydelige lyden ☆♡ *tårer i øynene*

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
 
Haha :p Jeg skulle liksom ikke teste mer enn hver 3 dag fra i går av, men kom ikke lenger enb til i ettermiddag :-D (skjerpings) Men nå er det slutt! Haha

Liker iallefall stigningen ♡♡

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
 

Vedlegg

  • 1409683163101.jpg
    1409683163101.jpg
    46,3 KB · Visninger: 22
fine streker det:)jeg skal se hvor sterke de er mulig å få...tror jeg;p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Uke 5+0 ♡♡

Da er vi kommet så langt... :)
Blir ny test i morgen . Tenker at DA bør den være like sterk som kontroll streken :-D

Skulle egentlig vert på jobb i dag, men lillegutt er syk enda...Bra lei av å sitte hjemme nå!! (siden fredag) :-/


☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
 
Puff...neeida! Jeg sa ikka at jeg ikke skulle teste i dag! Hvor har du det ifra??! :p

Test streken kom opp på likt med kontrollstreken etter bare noen sekunder i dag :-O ♡ :-D Synes teststreken er sterkere enn kontrollstreken også jeg! (Øverste er fra i går)

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
 

Vedlegg

  • 1409738733641.jpg
    1409738733641.jpg
    33,1 KB · Visninger: 17
Første svangerskaps kontroll er bestillt ♡ 19/9 er dagen ♡
Jeg er da uke 7+2 ☆ Blir rart å fylle ut helsekortet igjen!

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
 
Back
Topp