MAI 2018

Hei, jeg er ny på forum og det er første gang jeg er på ivf. Jeg begynnte med nesespray 2 november. Jeg skal tilbake til rikshospitale 12 november. Jeg lurer på hva skjer hvis jeg ikke få mens før 12.?

Skal du sjekke om du er nedregulert den 12. eller? Velkommen til forum!
Her er en novembergruppe for oss som driver på denne mnd:
https://forum.babyverden.no/threads/november-2018.1948261/page-22#post-24939732
Takk takk :). Det står på papir. Hvis den ikke har startet innen 3 dager for oppstart sprøyter/ kontroll for sprøyter, må du kontakte sykepleier. Kontroll for sprøytestart +info.
Også jeg vil nevne at jeg er ikke norsk. Så jeg syns noe ting er vanskelig og førstår.

Skal du sjekke om du er nedregulert den 12. eller? Velkommen til forum!
Her er en novembergruppe for oss som driver på denne mnd:
https://forum.babyverden.no/threads/november-2018.1948261/page-22#post-24939732

Takk takk :). Det står på papir. Hvis den ikke har startet innen 3 dager for oppstart sprøyter/ kontroll for sprøyter, må du kontakte sykepleier. Kontroll for sprøytestart +info.
Også jeg vil nevne at jeg er ikke norsk. Så jeg syns noe ting er vanskelig og førstår.

Hvilken dato skal du starte på sprøyter?

Tusen takk. Jeg hadde en SA i sommer og vært gravid med twins :(.
Håper jeg at jeg lykkes i første forsøk :)

Å så trist å høre:( ingen fortjener å gå gjennom det. Jeg har også hatt to SA dette året. Håper på bedre lykke for oss begge denne gangen. Er det første barnet?

Brukte du nesespray? Vet du hvorfor engentlig folk ikke bli gravid på første forsøk?

Jeg bruker det nå, har gått på den i snart 4 uker.. Nei det vet jeg ikke, ert er jo forskjellige grunner til at folk trenger hjelp til å bli gravid med IVF, så det er vanskelig å si. Mange som lykkes på første forsøk også.

Back
Topp