Mai 07 slanketråd NY

88,8 i dag... hmm.. jaja, det er jo ned..
 
vekta staar paa stedet hvil denne uka, 82,2, noe jeg maa si meg veldig fornoeyd med etter en uke med lite trim og mye snop i helga... Skal sykle masse denne uke saa snart Brage er frisk nok til aa vaere ute!
 
Jeg får vel melde meg inn her jeg og ,kommer garantert til å gå opp i tiden fremover[:@]
 
Veide meg i morges og da stoppet den på 72,2. Litt ned da [:)]
 
Gidda ikke å veie meg i dag siden jeg har hompa og halta meg gjennom  uka!
 
da melder jeg meg inn her igjen jeg[;)]
skal ta det i rolig tempo:)

har egentlig veiedag på torsdager da men...
er ikke stor fan av å veie meg rett etter det har vært helg. tar det heller før.. hehe

var 72.8 kg sist jeg veide meg[:'(]

målet er 55kg. håper å veie det om ca 1 år
 
87,9!  [:D]
 
72 blank!
 
veiedag igår.
gikk da på vekta med frokost i magen.
vekta vista 72.5 kg. en liten nedgang iallefall:)
 
ORIGINAL: Smiley80

72 blank!


[&:]
 
Startvekt juli: 76,9
13/10: 73,9
Jippi!! Vekta går sakte nedover. Jeg er i gang[:)]
 
Har kjøpt ny vekt, jeg. Den var faktisk 1,2 kg mer enn den gamle... Måtte ha ny for den andre virka når det passa den selv. Men på den nye vekta er jeg 88,8 kg...(den gamle vekta stoppa på 87,6) Men farsken heller, jeg trekker fra 1,2 kg hver gang jeg! hehe.. Så da er den n ye vekta 87,6..[:D] dette går saaakte..
 
87,3
 
86,9.
Går så treigt dette! Men i cm. går det kjempefort nå! HAr kjøpt meg ROCKERING Og det kan absolutt anbefales. På en mnd har jeg gått ned 5 cm rundt midja, 6  cm rundt hoftene, og 3 cm rundt rompa!! Dette er en tyngre rockering, og en rocker 16 min hver dag. Begynner med 2 min hver vei og jobber seg gradvis oppover til 16 min.
 
86,5
 
har hatt en lang pause naa uten aa gaa ned, men naa har jeg tatt meg inn igjen. 81,1 kg
 
85,0!! Jippiii[:D] Nå er det jo bare 1 kg igjen.. sånn egentlig... men jeg er ikke fornøyd enda!![8D]
 
Gratulerer, Gina!!! Du har vært kjempeflink!!
 
Så flinke dere er jenter! [:)]
 
 
Jeg heier på dere!   You go girls!
 
 
 
 
Egentlig så burde jeg vel henge meg på her igjen....
 
Back
Topp