Mai 07 slanketråd NY

ORIGINAL: Catrine2

Kjempebra, Therese! Jeg tror ikke min vekt i dag egner seg på trykk... Flyr opp og ned mange kg på ei uke jeg.. Tror jeg tar ferie jeg og! hihi![:D]


hehe, ja nå tar vi ferie [:D]
 
ORIGINAL: ~Fiorellina~

Hihi - snart nådd første mål[:D]


[8|]og etter det er det nye mål - menmen - et mål om gangen[;)][:D]


Skikkelig seig den siste halvkiloen..
og så går jeg alltid opp i helgene
 
Dytter denne opp sånn at Catrine kan finne den, og samtidig skryyyyte av at nå veier jeg
 
 
89 kg [:D][:D][:D]
 
jeg er 89,5 nå.... skit assa. men er i gang igjen[;)]
 
Jeg har jo nådd mitt første mål jo [:D] 
Hmmm... skal jeg driste meg til et delmål til kanskje?
2 delmål : 85 kg....
 
ORIGINAL: maiblomst

Jeg har jo nådd mitt første mål jo [:D] 
Hmmm... skal jeg driste meg til et delmål til kanskje?
2 delmål : 85 kg....

 
Ja, det synes jeg du skal om du føler deg motivert!! Du har vært kjempeflink, maiblomst! Stå på!!!![:)]
 
er det noen som vil vaere med aa motivere hverandre her i tiden fremover?
Jeg har naa faatt klarsignal for at jeg kan slanke meg, stoffskiftet mitt stoppet nesten helt opp etter at jeg fikk guttene og hadde 10 toeffe mnd med trym som aldri sov, har gaatt til regemlessige maalinger og naa begynner det aa normalisere seg igjen, heldigvis... har gaatt opp over 10 kg siden jeg foedte. Hadde litt for mye foer svangerskapet, og har som maal aa gaa ned ca 13 - 15 kg i loepet av hoesten og vinteren, men orker ikke at det skal blir masse pes... Har fulgt Grete Roede en gang foer og syntes det funka greit. Har starta saa smaatt fra 1. sept og gaatt ned nesten 3 kg allerede... kommer nok ikke til aa fortsette i samme tempo, men har vaert veldig aktiv disse dagene og spist lite og ofte. Tror det som er vesentlig for meg er aa kutte ut snop/snacks, kutte ned paa alkohol (er veldig glad i roedvin) og bevege seg mer hver dag...
Orker ikke lese gjennom hele traaden her, saa kanskje noen av dere mer erfarne kan forklare meg hvordan dere skriver opp her...
Haaper noen andre og vil vaere med, for jeg tror nok jeg trenger litt hjelp mtp motivasjon....

klem
 
Heihei!! Jeg er med!! [:)]  Har igjen noen kg enda, men har gått ned ca 13 siden jeg ble med på denne tråden.Tror det var i november i fjor.Du kan bare skrive din startvekt 1.september, og din vekt i dag. Trine oppdatereri første innlegg etterhvert som vi veier oss. veiedag er om mulig mandag før frokost!
 
Lykke til!!!! [:)]
 
her skal jeg melde meg inn om tid og stunder!
gleder meg til å komme i form igjen.
har est sånn ut de siste åra nå atte fy
 
ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

her skal jeg melde meg inn om tid og stunder!
gleder meg til å komme i form igjen.
har est sånn ut de siste åra nå atte fy

 
ganske naturlig det nå da snuppa hehe [:D]
 
eeehhhmm, bør vel bli aktiv her igjen ja.... [:)]
Vekta idag viste hele 79 kg! Det er 4 kg mer enn min siste veiing før ferien det... Hehehe, kan jo ikke annet enn å le da [:D]

Men håper at jeg bare er oppblåst på boller og alt mulig annet rart, slik at vekta raser nedover så snart jeg begynner å spise "fornuftig" igjen [:D]

Og motivert det er jeg! [:D] [:D]
 
Ja jeg blir gjerne med [:)] Blir bra med litt ekstra motivasjon!! Har ikke eksakt startvekt per i dag, men skal kjøpe meg badevekt i løpet av uka (sist jeg veide meg var på besøk hos søstra mi [8D]).
 
88,9 morgest[:)]
 
har helt glemt denne jeg...
Startdato 1. sept
Startvekt: 85,5 kg
Maal: 72 kg i loepet av hoesten/vinteren

Vekt i dag 22.09.08:
82,2 kg
 
Ja her melder jeg meg inn folkens! Skal veie meg i morgen så får dere de fæle tallene[;)] Tror jeg veier rundt 60kg no og målet er 55kj tror jeg.. Magen er der og jeg hater den[&o] Føle meg helt j**** så nå har jeg blitt mye mer obs på hva jeg spiser, er aktiv og trener mage+rygg 1time annenhver dag.. Håper det hjelpe...
 
Glemte helt å veie meg i går! Fikk endelig kjøpt meg vekt på lørdag da [:)] Veide meg nå i morges da jeg stod opp og da viste den 72,8 kg. Jeg veide ca 65 kg i sommer og det er det jeg ønsker å komme tilbake til.

Men første delmål er under 70 kg!
 
Back
Topp