Magnus hos frisøren

Ole Brumm

Forumet er livet
Må bare fortelle hva min lille skjønne gutt gjør hver gang vi er hos frisøren... han SOVNER!!!
Ja, det er ingen som tror meg før de ser det og alle frisørene bare ler av han stakkars.. Og sier han er verdens snilleste 3 åring (de skulle bare visst[8D][8D])
Han er jo nydelig da og synes det er såå deilig å bli gredd og klippet. Så på dagens frisørbesøk måtte jeg stå og holde hodet hans mens han ble klippet-går jo ikke an å vekke han heller, før de finner frem føneren[;)]

Tihihi [:D] Så herlig han er da [:)][:)][:)] Thea blir også veldig søvnig, og sitter der lang i maska og bare gjesper [:D] Sambo sovner nesten selv, men det er fordi han må ta av brillene, sier han [8D]

Åååå, så skjønn, hihi... virkelig herlig!!!

Fantastisk [:D] 
Skulle ønske det var Erik som gjorde det.. Her må vi bruke maskin under ville protester og godteri som lokkemiddel [:o]

ORIGINAL: FjerneErna

Skulle ønske det var Erik som gjorde det.. Her må vi bruke maskin under ville protester og godteri som lokkemiddel [:o]

Så slitsomt da [&:]
Må nok til frisøren snart med Liam, for har har så mye hår og det begrenser seg hvor flink jeg er til å klippe også [:)]
Lurer jo veldig hvordan det er å ta med en så liten fyr til frisøren. Lurte litt på om kanskje vente til han fyller 1 år.

ORIGINAL: Love4two

ORIGINAL: FjerneErna

Så slitsomt da [&:]
Må nok til frisøren snart med Liam, for har har så mye hår og det begrenser seg hvor flink jeg er til å klippe også [:)]
Lurer jo veldig hvordan det er å ta med en så liten fyr til frisøren. Lurte litt på om kanskje vente til han fyller 1 år.

Tja.. Erik har vært hos frisør én gang og da havna han til slutt på fanget,så det er vel en mulighet for dere også selv om Erik var mye større den gangen vi prøvde.

Back
Topp