magnolia

*Tøtta81*

Forumet er livet
Jeg har stempel dilla å spesiellt på hanglar og magnolia. Jeg har bestillt fra den svenske nettbutikken til magnolia 3 ganger tidligere, å alltid hatt stemplene innen en uke. Men så leste jeg her inne at det var mange som ikke hadde fått sine som de hadde bestillt, så nå ble jeg litt skeptisk på om jeg tør å bestille. Tenkte slå til å bestille en 6-7 stk, å det koster jo litt, så er veldig dumt om man ikke får de.
Noen som har har GOD erfaring derfra, eller er det kun jeg som har hatt flaks?

Kan godt bestille fra en norsk nettside også da, men prøver å finne en butikk som har oppbevaring til stempler i samme slengen å det var ikke bare bare, så om noen har forslag til hvor jeg kan se så tar jeg gjerne i mot det[:D]
Tenkte å bestille hanglar også, men de er litt dyre[8|][&o]

hadde nok satset på hobbyhimmelen gitt, de har hvertfall best utvalg av magnolia her til lands...

ORIGINAL: Lotten

hadde nok satset på hobbyhimmelen gitt, de har hvertfall best utvalg av magnolia her til lands...
men fant ikke oppbevaring til umonterte stempler der,, er jeg blind eller? hihi,,, liker bikuben å jeg da, de er billigere mtp magnolia mener jeg å har sett[;)]

bestillte fra sverige jeg. Har ikke noe dårlig erfaring med de enno så håper det går bra denne gangen også[;)]

Jeg har aldri opplevd noe negativt med Magnolia i Sverige. Fått mine innen en uke jeg også. Men jeg betaler alltid med Visa da, og tar på sånn hurtigsending, ikke sånn billigste sendemetode.

ORIGINAL: Lassie

Jeg har aldri opplevd noe negativt med Magnolia i Sverige. Fått mine innen en uke jeg også. Men jeg betaler alltid med Visa da, og tar på sånn hurtigsending, ikke sånn billigste sendemetode.
gjør det på akkurat samme måte som deg, å har dem i posten i løpet av en ukes tid[;)]

Bestillte 5 stk, å har fått de i dag[:D] Har ikke noe på si på leveringen deres jeg nå iallefall. Er kjempe fornøyd[:D]

ORIGINAL: Tøtta81

Bestillte 5 stk, å har fått de i dag[:D] Har ikke noe på si på leveringen deres jeg nå iallefall. Er kjempe fornøyd[:D]

så bra da...det var godt å høre=)
hva betalte du for 5 stk inkl frakt?

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

ORIGINAL: Tøtta81

så bra da...det var godt å høre=)
hva betalte du for 5 stk inkl frakt?
inkl frakt, umontert kr 326[:D]

Back
Topp