Magnesiumspray mot leggkramper

Løkkamamma84

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
Hei dere. Et lite tips fra meg til dere som sliter med restless lege og leggkramper. Visste dere at man kan få kjøpt magnesiumspray som man sprayer rett på leggene og som taes opp av huden ?? Jeg har prøvd meg med magnesiumpiller før, men ikke opplevd noen spesielt virkning. GIkk hele første svangerskap med kramper i leggene. Men nå har jeg oppdaget denne sprayen. Har bare så vidt begynt å bruke den, men det virker lovende. Skal holde dere oppdatert. Noen andre som har erfaringer med den??

Aldri hørt om det, men absolutt interessert i å høre dine erfaringer! Pleier å få restless legs i 3.trimester...

Hei dere. Et lite tips fra meg til dere som sliter med restless lege og leggkramper. Visste dere at man kan få kjøpt magnesiumspray som man sprayer rett på leggene og som taes opp av huden ?? Jeg har prøvd meg med magnesiumpiller før, men ikke opplevd noen spesielt virkning. GIkk hele første svangerskap med kramper i leggene. Men nå har jeg oppdaget denne sprayen. Har bare så vidt begynt å bruke den, men det virker lovende. Skal holde dere oppdatert. Noen andre som har erfaringer med den??
Hvor får jeg kjøpt den ?
Slet så ille med leggkramper om natta sist gang og d er så sykt vondt!

Anbefaler en gel som heter Ice Dancer! Super på rastløse bein, kramper i leggene :)

Bra tips!
Jeg har i flere uker fått kramper i leggene når jeg går i oppoverbakker:/ Spent på hvordan det skal bli fremover.

Back
Topp