Magnesium for urolige bein?

Daim

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Jeg merker at beina er urolig på kvelden etter jeg har lagt meg, har vært å kjøpt meg magnesium,men hva er dosen?
Jeg er 25+3 uker i dag.

Jeg tok og tar fremdeles 2 på kvelden :) det funket for meg.

Jeg tar tyggetablettene i denne dosen jeg fikk fra legen:
1/2-1 på morgen
1/2 midt på dagen
1 på kveld! :)

Hun mente at å spre dosen opprettholdt magnesium i systemet jevnt. :)

Er 28+0, ingen kramper eller annet i mine bein! :)

29dd584d798e6a44ba42b9e19430f769

Jeg har kjøpt disse.
Så da prøver jeg med en på kvelden før jeg legger meg, også kan jeg øke på ved behov?
Det kommer sålangt kun når jeg legger meg, eller ca 30 min etter sengetid våkner jeg og får ikke sove igjen.. :/

Å Guri er du så langt på vei allerede :-o
Ikke rart tiden flyr :-P

Men ta det på kvelden, og du kan sikkert ta litt større dose. Magnesium mener jeg skilles ut i urinen.

Bare vær obs på at du kan bli veldig dårlig i magen om dosen blir for høy :p

29dd584d798e6a44ba42b9e19430f769

Jeg har kjøpt disse.
Så da prøver jeg med en på kvelden før jeg legger meg, også kan jeg øke på ved behov?
Det kommer sålangt kun når jeg legger meg, eller ca 30 min etter sengetid våkner jeg og får ikke sove igjen.. :/
Du kan jo begynne med det som står på pakken, og så evt. øke ved behov. Det skilles ut i urinen mener jeg :) men for mye magnesium kan gå ut over magen, bare sier i fra. Jeg tåler ikke så mye å måtte kutte ut å ta tre, andre tåler sikkert mer :)

Ta det som er på pakken. Jeg opplevde bedring etter ca 3 uker, og etterhvert kunne jeg trappe ned til 2 ganger i uka :)

Hjelper dette mot leggkramper ?

Å Guri er du så langt på vei allerede :-o
Ikke rart tiden flyr :-P

Men ta det på kvelden, og du kan sikkert ta litt større dose. Magnesium mener jeg skilles ut i urinen.
Ja,tiden flyr i godt selskap :)
Skal prøve nå før jeg legger meg :)

Back
Topp