Magisk påske!

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Fy søren så digg vær!! 18 grader i skyggen, 32 grader i solveggen på verandaen. Frøkna har sovet litt mer i dag, og mormor har tatt med seg storebror på modelljernbanemuseet i Gamlebyen, så jeg har rukket å bli solbrent på nesa OG fått lest et halvt blad! :) Nå drømmer jeg om en iskald øl til grillmaten, og jeg tror faktisk jeg har en alkoholfri øl stående i kjøleskapet - den får duge ;)

Har dere hatt en bra dag så langt?

Sitter med samme følelsen som deg :-) dro til Sverige i dag tidlig for å handle grillmat til den nye grillen. Kjørte Storesøster til mormor på overnatting, lillebror har oppført seg eksemplarisk i dag og tatt lange lurer. Mannen skrudde sammen grillen mens jeg skura verandaen og hagemøblene. Nå ammer jeg mens mannen gjør klart tilbehøret til grillmaten :-) nyter virkelig denne dagen her <3 god påske altså!!!

Har sitti ute i sola idag jeg å. Fikk skikkelig sommerfølelse! Det beste av alt er jo at mens ferien er slutt for folk flest, så har jeg permisjon og det er meldt bra vær hele uka som kommer! Det er jo bare fryd og gammen:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kost oss ute i solen vi også. Hatt familiebesøk og både små og store har kost seg masse. Grillet, lett etter påskeegg og spist kanelsnurrer. Deilig med ferie :) :) :)

Nå skal jeg snart finne frem masse sjokolade og se på tv mens snuppa sover på armen min. Herlig :) :) :)

Digg! :) Satser på like bra i dag. Fotballkamp her i byn, så vi tenkte oss en tur ned, gå langs brygga og se på folka :) Og spise softis!

Jeg jubler også for værmeldinga denne uka! Dette blir faktisk første uka alene hjemme i permisjon, så jeg gleder meg masse til å gå turer i mitt tempo (Det er koselig å kaste stein i bekken, og slå pinner i trær og sånn - men jeg kommer ikke tilbake til startvekt på den måten), kose meg på verandaen eller i parken; i knallvær Yay!

Back
Topp