Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye [emoji178] føler det er mange jentebabyer i oktober.
Tusen takkGratulerer så mye❣

Det tror jeg på![emoji173]Dette var virkelig verdt to år med mange tårer og mye venting! [emoji813]pink
Forstår deg så utrolig godt! Hadde også to SA på de to første IVF forsøkene våre. Og den følelsen av at det nå faktisk går bra er bare helt ubeskrivelig! Ønsker deg masse lykke til i dagDet tror jeg på![emoji173]
Vi har en gutt på snart 3 år, og har hatt et sterkt ønske om at han skulle få en lillebror eller ei lillesøster. Guttungen satt på første forsøk, men det skulle visst ikke bli like enkelt å beholde spire nummer 2. Gilk gjennom 3 SA før denne spiren satt, og skal i dag på ultralyd for å finne ut kjønnet, og ikke minst finne ut om babyen har det bra. Er så nervøs at jeg nesten ikke har sovet i natt[emoji42]
Beklager wall of text, men måtte bare få det ut[emoji28]
Det er bare helt magisk å få se den lille sprette rundt der inne! Jeg sov nesten ikke i det hele natt til i går før ul, var så urolig og drømte mye rart.Forstår deg så utrolig godt! Hadde også to SA på de to første IVF forsøkene våre. Og den følelsen av at det nå faktisk går bra er bare helt ubeskrivelig! Ønsker deg masse lykke til i dag [emoji813]red Det er bare helt magisk å få se den lille sprette rundt der inne! Jeg sov nesten ikke i det hele natt til i går før ul, var så urolig og drømte mye rart.