Maggi Juicy chicken

paparazzi_mamma

Forelsket i forumet
Dere som har prøvd maggi jucy chicken hva syntes dere. Ble kyllingfiletene så saftige som reklamen skal ha det til? har ikke prøvd den ennå, men tenkte kansje å prøve den i morgen...

Syns den med honning var kjempe god![:D]

syns den ble kjempesaftig og god!! prøvde den med paprika, og syns den smakte litt vel mye...paprika..[8D]
men ja, anbefales! er jo flere forskjellige smaker så

den ble kjempesaftig! så vi er storfornøyd! :D

dytter, har en sånn i ovnen nå [:)]

super fornøyd!

Hadde den med provence krydder...MMMM

Jeg gikk mot alle mine prinsipp, og kjøpte en sånn pose i helga. Det var NYDELIG!
Så vi hadde en annen type i dag. Knall!!

Har prøvd hvitløk og honning. Begge var knallgode!

Men holdt det med 30 min?

ORIGINAL: tiram82

Men holdt det med 30 min?

Jeg brukte frossen kyllingfilet, så den hadde ikke rukket å tine helt. Liker ikke tanken på rå kylling da, så stekte den i en time jeg. Gjort det to ganger, og like vellykket begge gangene [:)]

Jeg er også dødsredd for rå kylling!
Kjenner jeg antydning til at den er rå, er måltidet over.

Har hatt det i ovnen i 45 minutter, og det funker veldig bra[:)]

Vi deler som oftest opp kyllingen i biter av ok størrelse, og da er de godt gjennomstekt etter 30 min. Bare prøvd hvitløk, men til gjengjeld så er det dødsdigg!! [:D]

vi har prøvd, men Altfor mye salt i syns jeg, så vi kommer bare til å bruke vanlig stekepose med krydder i som vi selv bestemmer neste gang[:)]

Har prøvd med både hel kyllingfilet og kyllingkjøttdeig faktisk[:D] Var godt begge deler, og det klarer seg med 30 min på filèen. Var ikke rå i det heletatt[:)]

ORIGINAL: 1100

super fornøyd!

Hadde den med provence krydder...MMMM

ORIGINAL: Bella_

vi har prøvd, men Altfor mye salt i syns jeg, så vi kommer bare til å bruke vanlig stekepose med krydder i som vi selv bestemmer neste gang[:)]

Det vi også kommer til å gjøre! [:)]
Prøvde Juicy Chicken og det var godt, men syntes også det var litt mye salt...
Og syntes det er likeså godt å gjøre det selv, er jo stekeposen som gjør den så saftig..ikke krydderet!

Vi lager helstekt kylling, så saftig og god.. Nå kan jeg ikke kjøpe ferdiggrillet kylling lenger, den er jo knusktørr i forhold![;)]

Back
Topp