Magevondt

Trekløveret <3

Forumet er livet
De siste dagene har Amelia hatt så vondt i magen. Merker hun er skikkelig hard på magen, og det hjelper litt på for henne når vi stryker henne på magen..Men er jo helt grusomt å se hvordan hun skyter magen ut av smerte..[:(]
Har tenkt endel på hva jeg har spist..om det er noe nytt/uvanlig.. men ser ikke helt mønsteret på det... Har tenkt kanskje at det er fordi hun suger i seg masse luft når jeg ammer henne, for hun kommer med noen sånne "slurpe-lyder"..noe jeg ikke klarer å få vekk.. Spurte helsesøster når hun var her hva som gjorde det, men hun viste ikke...[8|]

Noen som har det på samme måte..? Eller som kan komme med tanker og ideer til meg..?[8|]

Kanskje du kan prøve å kutte ut melkeprodukter for en periode? Noen barn som reagerer på matvarer som inneholder melkeproteiner.

Her virker iværtfall miniform bra[:)]

Oda slurper også ein del luft av og til, og då er det kjempeviktig at eg får ho til å rape skikkelig etterpå, elles vert det smerter. Det tar gjerne litt tid, kan godt ta ti minutt før rapen kjem, men då senker også roen seg. Kanskje det kan hjelpe?

ORIGINAL: chris77

Kanskje du kan prøve å kutte ut melkeprodukter for en periode? Noen barn som reagerer på matvarer som inneholder melkeproteiner.

Ja, har kuttet ut melk og smør, og spiser ellers lite av melkeprodukter... Men virker ikke som det er noe forskjell....[&o]

ORIGINAL: Eternal

Uff kjenner til det. Lucas gråter mens han spiser noen ganger for det er så vondt. Jeg kjører på med malt i melken jeg, og minifom, men det virker ikke i det hele tatt.
Så jeg løser opp en god spiseskje sukker i 1 dl varmt vann, og lepjer i ham to-tre te-skjeer.
Det stagger magevondten for en stund i hvertfall. Anbefales.

Jepp, tenkte å prøve med litt sukkervann hvis det ikke gir seg snart...[;)] Prøver meg med ammete nå først..[;)]

ORIGINAL: Målla

Oda slurper også ein del luft av og til, og då er det kjempeviktig at eg får ho til å rape skikkelig etterpå, elles vert det smerter. Det tar gjerne litt tid, kan godt ta ti minutt før rapen kjem, men då senker også roen seg. Kanskje det kan hjelpe?

Der sier du kanskje noe ja...tar meg vel ikke nok tid til å vente på rap alltid....Skjerpe meg med det ja!! Takk[;)]

Begynte med amme teen igår..og i dag har Amelia vært en engel![:D] Minimalt med luftsmerter! (Pluss at puppene er sprengt hele tiden..[&o])
Kanskje den faktisk funker da![8D][:D] Kan jo også vært tilfeldigheter da, men...[8D]

Back
Topp