Magevondt

BabyLykke2014&2017

Elsker forumet
Julibarna2014
Er treg i magen, har luft i magen eller "fri flyt" om hverandre ;p akkurat nå I kveld klarer jeg ikke kjenne forskjell på magesmerter /kramper og murring/menskramper og det stresser meg!!

akkurat sånn er det til meg også! hysteriske meg ringte til legevakten i går pga det :knegg:
godt det ikke bare er meg :biggrin

Jeg har slitt med magesmerter hele helga nå, det er så ille at jeg må ta 1 gram Paracet for å få sove. Orker ikke å kontakte legevakten i og med at jeg hadde det ganske likt sist gang; det var alt for tidlig å se noe på innvendig UL annet enn en fortykket slimhinne og SAen satte ikke i gang før 1,5-2 uker etter at disse smertene begynte - så fikk aldri noe svar på hvorfor... Blir helt tullerusk! :yuck:

Har også magevondt. Får veldig til mageknip hver gang jeg må på do. Står ikke på så lenge da heldigvis.

ååh ja, luftsmerter, mageknip og murringer er det værste fortiden... er så luftig at jeg er sikker på at jeg kunne gasset hele huset til tider... -fnise- skal også sies at tarmpalstikken er helt på tryne treig til tider...

Back
Topp