Magevondt.

tr0llmor

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg har så mye vondt i magen, en sånn ilende vondt. Spesielt når jeg lener meg opp fra sofaen, eller snur meg.
Har også hatt en del "menssmerter", har ikke kommet noe blod ennå, håper heller ikke det kommer!

"Menssmerter " føler jeg at jeg har hele tiden.. Samt stikkende /Ilende vondter I lyskeområdet..
Slitsomt når man går å bekymret seg litt for om noe kan Være galt, selvom jeg innerst inne vet at jeg hadde det slik sist gang også, og da, til tross for flere blødninger jevnt over, gikk strålende fint ..:p

Jeg har det akkurat likt. Er livredd. Og er bombesikker på hvergang jeg går på do at jeg blør. :( slitsomt. Men var på UL på fredag, og alt så fint og normalt og livmorhals lukket.
Skal på ny 6 jan, for å se at hjertet slår. Den dagen kan ikke komme fort nok :/

Jeg har det akkurat likt. Er livredd. Og er bombesikker på hvergang jeg går på do at jeg blør. :( slitsomt. Men var på UL på fredag, og alt så fint og normalt og livmorhals lukket.
Skal på ny 6 jan, for å se at hjertet slår. Den dagen kan ikke komme fort nok :/
Føler med deg. Klarer ikke glede meg over noe som helst med dette svangerskapet, for jeg har så på følelsen av at noe skal gå galt. Var overhode ikke sånn med kommende storebror! :/

Jeg har så mye vondt i magen, en sånn ilende vondt. Spesielt når jeg lener meg opp fra sofaen, eller snur meg.
Har også hatt en del "menssmerter", har ikke kommet noe blod ennå, håper heller ikke det kommer!

Har de samme smertene:( av og til blir jeg litt bekymret:( men får tenke på noe positivt :)

Jeg det også har slik. Har menssmerter hele tiden og en natt var det så ille at jeg besvimte. Men i følge legen er alt som det skal være -foreløpig i alle fall - så må jo bare prøve å tenke positivt.

Har også menssmerter jevnt og trutt.. Og ilende smerter om jeg snur meg/reiser meg for fort. Evt reiser meg når jeg har sittet lenge..

Ligasmertene har kommet for å bli her og!

Er så latterlig vondt!

Jeg synes det er verst på natten! Kan våkne opp med masse smerter og full panikk for at det har gått galt.. Går på badet for å tisse og sjekke om der er blod! Når det ikke er noe der, er det liksom greit igjen og jeg kan sove videre! Hveeeeer natt skjer det!

Jeg har og mye vondt nå. I går når jeg gikk til jobb stakk det noe voldsomt. Det stoppet når jeg sto stille. Og i går kveld så fikk jeg innmari "menssmerter" og veldig vondt i ryggen og det føltes ut som om jeg blødde litt, men det var ingenting. Fikk litt panikk.
Jeg trøster meg med at jeg ikke merket noen ting forrige gang og det endte i sa. Så prøver å tenke at dette bare er positivt, og det håper jeg det er for dere andre også :)

Hvor lenge er det normalt å ha vondt i magen? Burde man egentlig kontante jordmor/lege? Skjønner ingenting. :p

Back
Topp