Magevondt..

Har den siste tiden vært plaget med vondt i magen..ikke sånn mens/gravid relatert vondt, men mageknip og luft lignende smerter. Er ikke særlig forstoppet, men lurer på om andre har det slik? Og om det kan gjøre vondt at tarmer og andre ting inni buken må flytte på seg?
Kan ikke huske dette med de to andre sv.skapene, og iblant føler jeg meg som en førstegangsgravid igjen:P

Har den siste tiden vært plaget med vondt i magen..ikke sånn mens/gravid relatert vondt, men mageknip og luft lignende smerter. Er ikke særlig forstoppet, men lurer på om andre har det slik? Og om det kan gjøre vondt at tarmer og andre ting inni buken må flytte på seg?
Kan ikke huske dette med de to andre sv.skapene, og iblant føler jeg meg som en førstegangsgravid igjen:p
Det er du ikke alene om å føle. Har selv mye vondt i magen, føler magen er så stor å tung allerede :eek: Tror noen ganger det er noe galt, men det er ikke bare bare å huse noen heller. Mye forandring i kroppen. :) Jeg føler meg som førstegangs, selv om dette er 4 gang :p:)

Jeg er også plaget med mye knip, luft og diverse andre vondter i magen.

Er også min 3. Og jeg var særlig plaget av oppblåst mage og masse luftsmerter de første 7-8 ukene. Nå er det ikke like ille. Heldigvis, for det var pyton!

Back
Topp