Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du noen som helst ide om hvor langt du er på vei? Fine magen da
Jeg trooor i slutten av oktober...men hadde operasjon i sept -12 som ødela hele syklusen min...så litt usikker på om den datoen jeg tror kan være mens egentlig var det...
og jeg hadde ikke denne magen med noen av de andre så tidlig...satser på at legen min sender meg til UL...skal til henne til fredag...spent
og takk for kompliment av magen
Jeg ååå vil ha fin mage nå!!
Du må gjerne få mage av meg...jeg vil ikke ha mage enda...vi vil holde det hemmelig leeeenge til!!! Men om dette viser seg å være en voksende mage så må vi fortelle tippere
Håper legen din er mer skikkelig en min Min lege ville ikke sende meg noen plass. Selv om jeg har sykuser på over 100 dager, ville hun bare regne ut fra vanlig syklus å se hva det ble på den ordinære ultralyden. Heeeeellll noooooo, tenkte jeg, så jeg bestilte meg ultralyd privat Skal til legen selv på fredag, så skal ha en ekstra tanke til deg da
jeg har heldigvis en fantastisk lege og en fantastisk gyn så tror ikke det blir noe problem lykke til til deg å!!! Er det UL fredag da eller? Hvor langt er du på vei tror du da?
Så bra! Er veldig godt å ha skikkelige leger og sånn rundt seg Legen min er fantastisk, men har veldig lite kunnskap om situasjonen jeg er oppi, så det går utover hva jeg burde hatt På fredag er det bare svangerskapstime, men på tirsdag, da er det ny ul Da skal jeg være 9+2 ifølge forrige ultralyd