Magevondt!

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
Jeg fikk en nydelig datter for litt over 4 mnd siden :)

Og 6 uker etter fødseln fikk jeg satt inn p-stav i høyre arm, men tok den ut etter 2 mnd, pga den passet ikke meg.

Så like etter jul fikk jeg svært vondt i magen, nedre del av magen, var til lege, og han sa at det kunne være cyste som gikk hull på (jeg har også hatt småvondt i venstre side der hvor eggstokkene er) også gikk dette over, men nå har det begynnt å komme tilbake, jeg har fått satt inn kobberspiral i slutten av januar.

Men kan dette med cystene gjøres noe med?
Kan det være farlig?
Og kan dette gjøre det vanskelig å få flere barn senere?

Jeg må spise sterke smertestillende for å klare å ta vare på min datter når jeg har så vondt, det er bare en dag eller to det holder på, så går det over, og da blør jeg etterpå litt....

Jeg fikk en nydelig datter for litt over 4 mnd siden :)

Og 6 uker etter fødseln fikk jeg satt inn p-stav i høyre arm, men tok den ut etter 2 mnd, pga den passet ikke meg.

Så like etter jul fikk jeg svært vondt i magen, nedre del av magen, var til lege, og han sa at det kunne være cyste som gikk hull på (jeg har også hatt småvondt i venstre side der hvor eggstokkene er) også gikk dette over, men nå har det begynnt å komme tilbake, jeg har fått satt inn kobberspiral i slutten av januar.

Men kan dette med cystene gjøres noe med?
Kan det være farlig?
Og kan dette gjøre det vanskelig å få flere barn senere?

Jeg må spise sterke smertestillende for å klare å ta vare på min datter når jeg har så vondt, det er bare en dag eller to det holder på, så går det over, og da blør jeg etterpå litt....
Hei!

Jeg skjønner godt at du har alle disse spørsmålene, og jeg tenker at det er viktig at du får svar. For å få de beste og riktigste svarene, vil jeg råde deg til å ta kontakt med fastlegen din igjen,- evt.spørre om det kan være hensiktimessig å få en henvisning til gynekolog. Lykke til! Hilsen Elin

Back
Topp