magevondt

babylykke nr2

Flørter med forumet
Ja fra eg våkna i dag kl 06.30 har eg hatt så vondt i nedre deler av magen. Er nok livmoren som vokser eller noe. For det kjenner ut som konstante sterke mens smerter. Har bare hatt en "pause" 2-3 ganger. I tillegg er eg stiv og vondt i bekkenet. Jeg som hadde planer om å gjøre så masse i dag.... Flere som kjenner masse "magen vokser" smerter?

Hmm.. Høyres slitsomt ut.. Kynnerar eller vokssmerter skal ikkje gjere så vondt som du beskrive.. Kanskje ta seg ein tur for ein sjekk berre for å ver på sikre sida? :-)

Eg kjenne ingenting anna enn at bekkenet og korsryggen verkar litt, og karate kid'n i magen da :P 

Jeg kjenner svak mensmurring av og til fordi livmora vokser, men det er langt ifra å kunne kalles smerter.. Best å ta en sjekk kanskje, om det gjør vondt?

Ja jeg leste litt på nettet. Og varer det over et døgn bør man kontakte jordmor for sjekk (konstante mens lignende smerter). Er nok mest sannsynlig bare at livmora vokser som det står. Men bedre med en sjekk for masse enn for lite. Er liksom som om jeg skal ha skikkelig mensen.
Syns det er så vanskelig å beskrive smerte jeg, men fikk høre når jeg skulle ha jenta vår at jeg hadde høy smerteterskel.

Har lest at man kan få veldig vondt når babyen legger seg med hodet ned. Og det kan skje allerede i uke 31. Men vanskelig å si hva smertene kommer av da ;) Om det er veldig vondt og det ikke går over i morgen ville jeg nok tatt en tlf slik de andre skriver her også ;)

Back
Topp