Magevondt

10&12

Forelsket i forumet
flere som har vondt i magen? jeg har vært vond i magen hver dag i hvertfall en uke. når jeg har spist så må jeg på do nesten med engang...veldig slitsomt, kan ikke tørre å spise borte da jeg må rett på do etterpå....emoticon         lurer på om dette er bivirkning til graviditeten eller om det er noe annet.... flere som har opplevd dette?

Eg har det veldig sånn og..Men ikkje noe smerter..Bare sånn akutt.Kjedelig.. Men det er liksom bare av og til, ikkje heletiden om du forstår.. Det går nok over :):)

Hei
Det kommer litt an på hvordan vondt du mener? Jeg har en slags mensen smerter/ eggløsningssmerter som kommer og går hver dag, men det påstår de er helt normalt... snakket med moren min og hun hadde det også sånn..

sånn vondt som når man reagere på mat man har spist å slik....men har vært litt uregelmessige måltid denne uka, så spørs om det er det som gjør det. Har igrunn vært bra i dag, så får bare vente å se hvordan det går....

Min magevondt skyldes treg mage så er det ikke det ene, så er det visst det andre...

Back
Topp