Magevondt, flere som sliter ennå?

Linnki

Betatt av forumet
Juli13-jentene
Dere som hadde babyer med magevondt/kolikk har dette gitt seg?

Jeg sliter ennå. De fire siste dagene har hu grini masse. Har vært en lang periode jeg trudde hu var " frisk meldt" men nå er tilbake igjen :( hva kan jeg gjøre? Blir sprø snart! Motivasjonen min har heletiden vært at det gir seg når hu er 3 mnd. Skjedde ikke. Så tenkte jeg det er HVERTFALL borte etter 4 mnd men det er ikke det heller :( finner snart ikke ny motivasjon. Har vært hos manuellterapaut. Han fant ikke no. Hva kan det være? :s flere som har det likt?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lillebroren min hadde kolikk i over syv mnd, så d gir seg ikke alltid ved tre mnd dessverre! Håper hun snart blir bra da.

Storesøster Mars 2009
Lillesøster Juli 2013

Oo det var lenge! Har liksom fått inntrykk av at det gir seg npr de er 3 mnd jeg "/

Her ga det seg helt plutselig for 3,5 uke siden. Da var han 4,5 måned. Krysser fingrene for at det snart snur for dere også :)

Her ga det seg helt plutselig for 3,5 uke siden. Da var han 4,5 måned. Krysser fingrene for at det snart snur for dere også :)

Å så deilig å høre!! Hu min er 4 og en halv måned nå da krysser fingrene for at jeg kan se en blid baby som ikke har vondt!:)

Sniker..Hun har ikke melkeallergi da?

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Min er passert 5 mnd og om vi ikke får hun til å bæsje hver dag har vi et stort problem. Hjelper til med masse knebøy på stellebordet og når vi ser at hun begynner å presse, hjelper vi til med å ha bena hennes bøyd eller presser litt på magen hennes. Hun har hatt både kiss og kolikk. Er friskmeldt fra begge deler, men hun har mye hard mage. Magen hennes ble veldig mye bedre etter vi sluttet med malt og byttet fra nan til hipp mme. Svisker har null effekt på denne magen...

Min er passert 5 mnd og om vi ikke får hun til å bæsje hver dag har vi et stort problem. Hjelper til med masse knebøy på stellebordet og når vi ser at hun begynner å presse, hjelper vi til med å ha bena hennes bøyd eller presser litt på magen hennes. Hun har hatt både kiss og kolikk. Er friskmeldt fra begge deler, men hun har mye hard mage. Magen hennes ble veldig mye bedre etter vi sluttet med malt og byttet fra nan til hipp mme. Svisker har null effekt på denne magen...

Hu bæsjer hverdag :) presser ben opp mot magen for å få ut litt luft innemellom. Sliter ikke med hard mage. Og jeg ammer. Masse jeg holder meg unna pga magevondt.. når ble din friskemeldt?:)

Da har jeg ingen tips til deg dessverre. Jeg merket kjempe forskjell 1uke før hun ble 5 mnd... Og hun ble friskmeldt på 5 mnd kontrollen om man kan kalle det, det... Er jo basert på hva vi forteller.
Om hun ikke har spenninger eller låsninger noe sted har jeg lite med tips egentlig.
Skal sies at den første manuellterapauten vi var hos sa at det ikke var noe galt, mens neste vi gikk til sa hun hadde kiss og det stemte. Etter noen behandlinger ble hun fort bedre. Lykke til og stol på mammafølelsen.

Hvordan finner man ut det da?

Hos leger som er spesialister på allergi. Få hs eller lege til å henvise deg :) blir blodprøver eller prikktest ;) vi testa snuppa da hun var fire mns nå med prikktest. Ikke noe utslag. Så håper hun ikke er allergisk. Storebror er det.

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Er du sikker på at d er magevondt?

Storesøster Mars 2009
Lillesøster Juli 2013

Ja veldig sikker "/ hva tenkte du det kunne være da? :)Tenner? Hører det på grininga at det må være magen "/ kunne ønske det var noe annet:) det kan også være det men hun oppfører seg mikt som da hu hadde vondt i magen og hu har holdt på til nå så kan vel ikke plutselig være noe annet?:p

Ja veldig sikker "/ hva tenkte du det kunne være da? :)Tenner? Hører det på grininga at det må være magen "/ kunne ønske det var noe annet:) det kan også være det men hun oppfører seg mikt som da hu hadde vondt i magen og hu har holdt på til nå så kan vel ikke plutselig være noe annet?:p

Hihi, nei jeg vet ikke jeg altså. Synes d er vanskelig å skjønne hvorfor de gråter til tider. Vår første skreik i ca 4 mnd, men jeg aner ikke hvorfor. Derfor var jeg nysgjerrig på hvordan du vet at d er magen ;-)

Storesøster Mars 2009
Lillesøster Juli 2013

Hihi, nei jeg vet ikke jeg altså. Synes d er vanskelig å skjønne hvorfor de gråter til tider. Vår første skreik i ca 4 mnd, men jeg aner ikke hvorfor. Derfor var jeg nysgjerrig på hvordan du vet at d er magen ;-)

Storesøster Mars 2009
Lillesøster Juli 2013

Ååja jeg regner med det hvertfall siden hu beveger seg likt og skriker likt :p hadde vært deilig om det hadde vært noe annet som kunne fikset her å nå :)

Back
Topp